پیش‌بینی رشد قابل‌توجه بازار ترمینال ترکیبی شبکه‌های سلولی و ماهواره‌ای

0 130

بر اساس یک مطالعه‌، ارزش بازار ترمینال ترکیبی شبکه‌های سلولی و ماهواره‌ای (Hybrid-Satellite Cellular Terminal) تا سال ۲۰۳۱ به ۶۹۶.۴ میلیون دلار می‌رسد. همچنین این بازار در مدت زمان مشابه نرخ رشد مرکب سالانه (CAGR) ۲۲.۸۱ را تجربه خواهد کرد. سامانه ترکیبی سلولی و ماهواره‌ای تلفیقی از شبکه‌های ماهواره‌ای و سلولی است که در آن عناصر ماهواره‌ای و سلولی به‌هم متصل هستند، اما به‌طور مستقل اجرا می‌شوند.

به‌گفته نیلوپال اوجا (Nilopal Ojha)، تحلیلگر اصلی این گزارش، چنین رشدی برای پلتفرم‌های زمینی، دریایی و هوانوردی و با‌توجه‌به سرمایه‌گذاری فزاینده شرکت‌های جدید در توسعه ترمینال‌های ماهواره‌ای سیار برای کاربران نهایی پیش‌بینی شده است. این کاربران شامل حوزه‌های مختلفی از جمله نفت و گاز، معدن، دفاعی و دولتی، رسانه و سرگرمی، تدارکات و حمل‌و‌نقل می‌شود. به‌علاوه، ترمینال ترکیبی شبکه‌های سلولی و ماهواره‌ای، فناوری مورد نیاز برای زیرساخت‌های ارتباطی نسل بعدی به‌شمار می‌رود.

مناطق مورد بحث در این گزارش شامل آمریکای شمالی، اروپا ، آسیا و اقیانوسیه و سایر نقاط جهان است. انتظار می‌رود آمریکای شمالی به‌دلیل دربرداشتن تعداد قابل‌توجهی از شرکت‌های فعال در این حوزه و همچنین افزایش هزینه‌های دولتی بیشترین سهم را در بازار مذکور داشته باشد.

منبع asdnews
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=57994
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها