فشار سنگین بر روی ماهواره، راکت و ارائه دهندگان ترمینال زمینی

0 270

اولویت اول برای اپراتور ماهواره ای یوتلست- Eutelsat ، حفظ برند ناوگان ماهواره ای هات برد-Hot Bird  در سراسر اروپا است جاییکه با وجود رقابت در حوزه فرستنده های ویدئویی، به فروش سالیانه 4.4 میلیون دلار در سال ادامه می دهد. یوتلست قصد دارد از فروش خود از بخش شرکای توزیع که به طور مستقیم با مشتریان ارتباط دارند را افزایش دهد. اپراتور ماهواره ای یوتلست در تاریخ 27 ژوئن از استراتژی خود برای کاهش اثرات فشارهای نزولی بازار از جمله سقوط آزاد قیمت خدمات داده ای با کاهش هزینه های سرمایه گذاری پرده برداشت و اعلام کرد که قصد دارد هزینه های سرمایه گذاری خود را در سه سال آینده با 16 درصد کاهش از 500 میلیون یورو به 420 میلیون یورو برساند که این به صورت عمده بر روی تولیدکنندگان ماهواره، ارائه دهندگان خدمات پرتاب و سازندگان شبکه های زمینی و به منظور بهبود پیشنهادات آنها و کاهش قیمت آنها اعمال خواهد شد. 

منبع Spacenews
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=3281
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها