چین برای تحقیق درباره اشیا پرنده ناشناخته از هوش مصنوعی کمک می‌گیرد

0 116

محققان ارتش چین  برای ردیابی و تجزیه‌وتحلیل اشیا پرنده ناشناخته یا یوفوها (UFOs) در حریم هوایی چین به هوش مصنوعی روی آورده‌اند. به‌گفته چن لی (Chen Li)، محقق نیروی هوایی این کشور (China’s Air Force)، هوش مصنوعی می‌تواند اطلاعات مختلف زمانی و مکانی را پردازش کرده و به دانشمندان کمک کند فراتر از روش‌های معمول بتوانند چنین پدیده‌هایی را ارزیابی کنند. همچنین رویکرد مذکور باعث می‌شود تا ارتش چین سریع‌تر و دقیق‌تر موضوع‌های یادشده را مورد بررسی قرار داده و به این سوال پاسخ دهند که آیا یوفوها یک پدیده طبیعی یا چیزی فراتر از آن هستند.

دراین‌راستا ارتش آزادی‌‌بخش خلق (People’s Liberation Army) چین در حال بررسی دقیق برنامه‌ای است که از آن به‌عنوان «شرایط هوایی ناشناخته» (Unidentified Air Conditions) یاد می‌کند. به‌نظر می‌رسد این برنامه ارتش چین، مشابه برنامه «پدیده‌های هوایی ناشناخته» (Unidentified Aerial Phenomena) ارتش ایالات متحده بوده که هدف از آن جمع‌آوری گزارش‌هایی از مشاهدات هوایی غیرقابل توضیح است. 

اگرچه این موضوع احتمال گمانه‌زنی‌های بیشتری را در مورد بیگانگان دامن می‌زند، اما بسیاری از دانشمندان و مقامات چینی معتقدند اکثر فعالیت‌های مربوط به یوفوها یا ساخت بشر است یا به‌طور طبیعی رخ می‌دهد. همچنین محققان چینی تایید می‌کنند گزارش‌ها دراین‌رابطه از چین در حال افزایش است، ولی اعتقاد دارند که بیگانگان مسئول آن‌ها نیستند.

منبع دیجیاتو
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=17959
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها