عکس های جالب زمین از فضا(1)+عکس

0 1,659

در این سری از مجموعه آلبوم های تصویری، مجموعه عکس هایی که از نقاط مختلف زمین گرفته شده است، را با مخاطبین همراه سایت به اشتراک گذاشته و باهم از پرتره های جذابی که از زمین شکار شده است، لذت می بریم.این شما و این زمین دوست داشتنی مان:

سَرمَست اگر دَر آیی
عالَم، به هم بَر آید…

خاکِ وجودِ ما را
گَرد از عدم، بَر آید!

سعدی

یک برمودای آبی رنگ: در این تصویر جزیره ی برمودا شکار شده است و آب های دور این جزیرره به رنگ آبی درخشانی خودنمایی میکند. برمودا (با نام رسمی: جزایر برمودا، در انگلیسی: The Bermuda Islands) نام مجموعه جزایری است که جزئی از مستعمره بریتانیای کبیر به‌شمار می‌آیند و در شمال اقیانوس اطلس واقع شده‌اند. پایتخت برمودا شهر همیلتون است.

دو زمین آموزشی : در این تصویر حرف وای انگلیسی (Y) بر روی زمین پدیدار شده است.سخره ها و رود ها در این تصویر، جذابیت بصری زیبایی را پدید آورده است.

سه دایره ها در دایره ها : در شمال غربی استرالیا ، جزیره ی آدل قرار دارد که در این تصویر به تسخیر در آمده است.در این تصویر سواحل شنی این جزیره که در گرداگرد این سرزمین هستند، را ملاحظه می کنید.شبیه به داستان رابینسون کروزئه و دور افتادنش از بقیه ی انسان ها.

چهار سرزمین آتش : یک نقاشی خدادادی و طبیعی، باز هم از کشور استرالیا که توسط اسکات کلی گرفته شده است. در این تصویر گوی جهنم به رسم درآمده و غواغایی از رنگهای آتش گون، تلفیقی از دلهره و جذابیت را نمایان ساخته است.

پنج ماه و زمین باهم : عاشق و معشوق در این عکس گرد هم آمدند و شکوه خاصی در فضا برپا کرده اند.ماه به دور زمین می گردد، آری ولی کیست که از دل زمین خبر نداشته باشد.

با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=1713
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها