تعیین مبلغ تسهیم درآمد ارائه‌دهندگان خدمات دسترسی ماهواره‌ای

0 139

هیئت دولت مبلغ تسهیم درآمد و درصد خدمات عمومی اجباری برای ارائه‌دهندگان خدمات ارتباطی و دسترسی ماهواره‌ای و نیز جرایم نقض تعهدات مربوطه را تعیین کرد. این اقدام به استناد ماده واحده قانون اجازه تعیین و وصول حق امتیاز فعالیت بخش غیردولتی در زمینه پست و مخابرات انجام شده است.


بر اساس این مصوبه، دارنده پروانه ارائه خدمات دسترسی ماهواره‌ای موظف است سه درصد از درآمد سالیانه خود را تا پایان شهریور سال بعد به‌عنوان مبلغ تسهیم درآمد سالیانه در هر سال مالی با اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، به حساب سازمان نزد خزانه‏‌داری‏ کل کشور واریز کند. همچنین دارنده پروانه می‌بایست دو درصد از درآمد سالیانه خود را که برای ارائه خدمات عمومی اجباری در ناحیه خدمات تعیین ‌شده، رأسا یا از طریق دیگر دارندگان پروانه هزینه کند.

به‌علاوه، دارنده پروانه موظف است یک درصد از درآمد سالیانه خود را به‌عنوان حق سازمان و حداکثر تا پایان شهریور سال بعد به حساب سازمان نزد خزانه‌داری کل کشور واریز کند. تعیین نحوه و میزان اعمال جرايم نقض تعهدات دارندگان پروانه ارائه خدمات دسترسی ماهواره‌ای، از دیگر موارد ابلاغی این مصوبه به‌شمار می‌رود.

منبع خبرگزاری تسنیم
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=16353
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها