آهنگ زنگ موبایل با صدای مأموریت‌های فضایی

0 4,943

تابه‌حال دوست داشته‌اید وقتی گوشی موبایل‌تان زنگ می‌خورد صدای ماموریت‌های فضایی را بشنوید؟ ناسا با گردآوری مجموعه‌ای ارزشمند از صدای ماموریت‌های تاریخی در قالب فایل‌های MP3 و MP4R برای گوشی موبایل و رایانه این امکان را فراهم آورده تا با شنیدن زنگ موبایل، سفری کنید در میان خاطرات ماموریت‌های جالب و ماندگار.

آهنگ زنگ فضایی

این مجموعه فایل صوتی درگروه دیسکاوری (ِDiscovery)، شاتل و ايستگاه فضایی بین‌المللی، آپولو و مركوری (Apollo and Mercury)، ماموريت‌های فعلی، اصوات ماموریت‌های آینده، بيپس و بايتز (مانند صدای امواج اتمسفر زمین یا صدای ماهواره اسپوتنیک روسیه) براي دانلود ارائه شده است. در میان این اصوات، صدای ماموریت‌های تاریخی چون بیب‌بیب اسپوتنیک-۱ (Sputnik-1)، پرتاب شاتل و یا جمله نیل آرمسترانگ (Neil Armstrong)، فضانورد ناسا، که در هنگام گام نهادن برسطح ماه گفت: «گامی کوچک برای انسان، جهشی بزرگ برای بشریت» منتشر شده است. 

در همین رابطه بخوانید: ناسا آهنگ زمین را در فضا پخش می‌کند

زنگ آهنگ فضایی

دانلود آهنگ فضایی برای گوشی

اما چه چیزی می‌تواند جذاب‌تر از شنیدن جمله «هیوستون، ما با مشکل روبرو شدیم!» باشد؛ زمانی‌که رایانه‌ شما اخطار می‌دهد. این جمله مربوط به ماموریت تاریخی آپولو-۱۳ است. همچنین صداهایی از سیاره سرخ‌فام مریخ که توسط سطح‌نشین اینسایت (InSight)  ناسا ثبت شده، می‌تواند انتخاب جالبی باشد؛ اصواتی چون بادهای مریخی، ارتعاش صفحات خورشیدی اینسایت، زلزله‌های کوچک در مریخ و صداهایی که منشا ناشناخته دارند!

در این مجموعه صدای فضانوردان و مكالمات آن‌ها به‌طور رایگان برای دانلود در اختيار كاربران اينترنتي قرار گرفته است. اگر شیفته کاوش‌های فضایی هستید، آهنگ‌های ماموریت‌های فضایی را از اینجا دانلود کنید و برای گوشی موبایل یا رایانه‌تان استفاده کنید.

منبع nasa
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=16151
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها