آدام سندلر در فیلم جدید کارگردان سریال چرنوبیل به فضا می‌رود

0 413

آدام سندلر (Adam Sandler)، بازیگر کمدی فیلم‌های سینمایی، قرار است در یک فیلم فضایی با همکاری کارگردان سریال چرنوبیل (Chernobyl) و شبکه نتفلیکس به ایفای نقش بپردازد. این شبکه به‌زودی پروژه‌ای را بر اساس رمان فضانورد بوهمیا (Spaceman of Bohemia) به‌نوشته یاروسلاو کالفار (Jaroslav Kalfař) تولید خواهد کرد. کارگردان این فیلم یوهان رنک (Johan Renck)، کارگردان سریال چرنوبیل، خواهد بود و سندلر برای بازی در این فیلم قرارداد بسته است.

فضانورد بوهیما یک رمان علمی – تخیلی است که توسط کالفار در سال ۲۰۱۷ نوشته شده است. داستان از دید جیکوب پروخزکا (Jakub Procházka)، اولین فضانورد مستقل جمهوری چک، بیان می‌شود. وی به یک مأموریت انفرادی در فضا به‌سوی ابرهای بین‌کهکشانی در نزدیکی سیاره ناهید اعزام می‌شود؛ مکانی که هیچ کشور دیگری مایل نیست خطر ارسال شهروندان خود را برای بررسی آن انجام دهد. پروخزکا برای این مأموریت ۱۸ ماهه همسرش را تنها می‌گذارد و طی مأموریت خود با یک ‌گونه از عنکبوتیان (Arachnid) غول‌پیکر به نام هانوش (Hanuš) آشنا و دوست می‌شود.

سندلر در این فیلم نقش این فضانورد را بازی می‌کند. جوهان رنک نیز در کارنامه خود جدای از کارگردانی سریالی چون چرنوبیل که برنده جایزه‌ امی بهترین مینی‌سریال و بهترین کارگردانی مینی‌سریال شد، کارگردانی سریال‌های برکینگ بد (Breaking Bad) و وایکینگ‌ها (Vikings) را نیز در کارنامه خود دارد.

 

tasnimnews ، wikipedia

با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=15990
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها