پنتاگون گروهی ویژه برای تحقیق در مورد یوفوها و پدیده‌های پرنده ناشناس تشکیل می‌دهد

0 251

پنتاگون قصد دارد گروهی ویژه تحت نظارت نیروی دریایی ایالات متحده (United States Navy) راه‌اندازی کند تا از این طریق در مورد مشاهدات مربوط به بیگانگان و اشیاء پرنده ناشناس موسوم به یوفوها (UFOs) مطالعاتی گسترده‌تر و جدی‌تر داشته باشد. این بار نیروهای نظامی ایالات متحده بیشتر روی «پدیده‌های پرنده ناشناس» تأکید دارند، نه بیگانگان سبز رنگ چشم درشت! واشنگتن ظاهراً بیشتر نگران توانایی‌های چینی‌ها در زمینه جاسوسی با استفاده از پهپاد و دیگر تجهیزات هوایی است.

سوزان گاف (Susan Gough)، سخنگوی پنتاگون، اعلام کرد: «با تأسیس این گروه ویژه پدیده‌های هوایی ناشناخته، امیدواریم درک بهتری از بیگانگان به‌دست آید و در آینده دید بهتری نسبت به ماهیت و ریشه‌های اشیای پرنده ناشناس داشته باشیم.» وی در‌این‌باره می‌گوید: «مأموریت اصلی این نیروهای ویژه، شناسایی، تحلیل و دسته‌بندی پدیده‌های هوایی ناشناس است که احتمالاً می‌تواند باعث به‌خطر افتادن امنیت ملی ایالات متحده شود. پنتاگون هرگونه تجاوز به حریم هوایی‌اش را جدی گرفته و با آن برخورد می‌کند. این موضوع شامل هر شیء پرنده‌ای خواهد شد که فوراً نتوانیم هویتش را تشخیص دهیم.»

کمیته سناتورهای منتخب آمریکا عنوان داشته‌ که شالوده اصلی این گروه از سال ۲۰۱۷ شکل گرفته، اما حالا مجوزهای نهایی را کسب کرده و مورد تأیید رگولاتوری‌های مربوطه قرار گرفته است. گفتنی است اعلام خبر راه‌اندازی گروه امنیتی و نظامی پنتاگون برای بررسی پدیده‌های هوایی ناشناس، درست مدتی بعد از انتشار سه ویدئو از ثبت مشاهدات اشیاء پرنده ناشناس در آوریل سال جاری میلادی اتفاق می‌افتد.

منبع دیجیاتو
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=15667
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها