همکاری تام کروز با ناسا برای ساخت اولین فیلم در ایستگاه فضایی بین‌المللی

0 590

بنابر اعلام ناسا این سازمان با تام کروز (Tom Cruise)، بازیگر مشهور هالیوود، برای ساخت اولین فیلمی که در فضا ضبط می‌شود، همکاری می‌کند. مدیر ناسا محل فیلمبرداری این فیلم را ایستگاه فضایی بین‌المللی اعلام کرده است. هنوز جزئیاتی از روند تولید این فیلم و نقش تام کروز در این فیلم فضایی ارائه نشده است و انتظار می‌رود در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری از فیلم ناسا منتشر شود و همچنین بازیگران مطرح دیگری نیز به این پروژه بپیوندند. 

 اولین گزارش درباره همکاری ناسا با تام کروز مدتی پیش منتشر شد و در آن به همکاری این بازیگر با شرکت اسپیس‌ایکس (SpaceX) نیز اشاره شده بود. اسپیس‌ایکس پیش‌تر اعلام کرده بود قصد دارد ۴ شهروند را اواخر سال ۲۰۲۱ یا اوایل سال ۲۰۲۲ به فضا اعزام کند. 

ناسا به‌دنبال استفاده تجاری از ایستگاه فضایی بین‌المللی است و می‌خواهد علاوه‌بر فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی، موضوع توریسم فضایی را نیز پیگیری کند. در این زمینه استارت‌آپی به‌نام اکسیوم اسپیس (Axiom Space) که توسط مدیر سابق ناسا راه‌اندازی شده، وظیفه ساخت یک ماژول تجاری را برعهده گرفته که به ایستگاه فضایی بین‌المللی متصل خواهد شد. البته در حال حاضر مشخص نیست این استارت‌آپ در پروژه ساخت فیلم ناسا مشارکت دارد یا خیر.

منبع دیجیاتو
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=15173
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها