دانلود بازی فضایی Star Trek Timelines برای اندروید

0 2,086

بازی فضایی Star Trek Timelines یک بازی جذاب برای اندروید است که شما را با خود به نبردهای فضایی می‌برد. در این بازی فضایی اندروید کم‌حجم شما در نقش یک فرمانده ظاهر می‌شوید و به سفینه فضایی خود فرمان می‌دهید تا با ساختن و به‌روزرسانی سفینه‌ها، به نبرد در جنگ‌های فضایی و همچنین انجام ماموریت‌های چالش‌برانگیز در کهکشان بپردازید.

در همین رابطه بخوانید: بهترین بازی‌های فضایی

در این بازی فضایی چه کارهایی انجام می‌دهید؟

شما می‌بایست مانند یک فرمانده سفینه فضایی تلاش کرده و فضای کهکشان را از حضور دشمنان پاک کنید. در بازی Star Trek Timelines برای بالا بردن قدرت خود و برخورداری از پشتیبانی دوستانتان، با پیوستن به یک ناوگان فضایی، ناشناخته‌ها برای کشف ناشناخته‌ها تلاش کنید. به علاوه، دوستان خود را جمع کنید تا به کمک آن‌ها کنترل کهکشان را به دست بگیرید.

دانلود بازی فضایی اندروید

در این بازی جسورانه به جایی بروید که قبلا هیچکس در ماموریت‌های مرتبط با شما نرفته و بدین ترتیب ماموریت‌های خود را تکمیل کنید و رتبه بگیرید. به دنبال نفوذ در میان گروه‌های مختلف باشید، درگیری ها را با سایر گروه‌ها از طریق همکاری حل کنید و آماده باشید که در صورت شکست این همکاری، وارد جنگ شوید.

بازی فضایی اندروید

در این بازی با سفر به فضای عمیق، جهان‌های جدید را کاوش کنید. در این بازی هر شخصیتی توانایی‌ها و مهارت‌های خاص خود را دارد. Star Trek Timelines با داشتن گرافیکی عالی، تجربه‌ای بسیار هیجان‌انگیز را در تلفن همراه یا تبلت برای شما به ارمغان می‌آورد.

دانلود بازی فضایی اندروید Star Trek Timelines

بازی Star Trek Timelines در فروشگاه گوگل امتیاز خوب ۴.۲ را دریافت کرده است. شما هم‌اکنون می‌توانید این بازی را از پلی‌استور دانلود کنید.

بازی فضایی

با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=14726
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها