تریلر بازی Starship Troopers: Terran Command منتشر شد

0 953

مجموعه استارشیپ تروپرز (Starship Troopers) با معرفی بازی تران کومند (Starship Troopers: Terran Command) پذیرای سبک استراتژی بی‌درنگ (Real Time) شد. استراتژی بی‌درنگ سبکی از بازی استراتژیک است که تغییرات در بازی به صورت لحظه به لحظه و بدون توقف اعمال می‌شوند. تقریباً می‌توان گفت بازی استراتژیکی که نوبتی نباشد استراتژیک بی‌درنگ است.

با معرفی بازی تران کومند که توسط استودیو‌های اسلیترین (Slitherine Games) و آریستکراتس (The Aristocrats) در دست ساخت است، می‌توانید نیروهای فضایی خود را علیه موجودات فضایی متعدد و پرشمار فرماندهی کنید و به نبردهای فضایی بروید.

اگر بخواهیم بازی تران کومند را توصیف کنیم، باید بگوییم که اگر فیلم استارشیپ تروپرز را که در سال ۱۹۹۷ اکران شد، تبدیل به یک بازی استراتژیک کنید که از مکانیزم‌های قدیمی استراتژی بی‌درنگ و همچنین مواردی مانند دفاع از برج‌های جنگی بهره می‌برد، به این بازی می‌رسیم. بازی‌های استراتژیک مدرن با ترکیب مواردی مانند مدیریت نیروها، حالت بقا و خط داستانی خوب، توانسته‌اند موفق عمل کنند و همچنین نسبت‌ به انواع قدیمی‌تر خود از سرعت بالاتری در گیم‌پلی بهره‌مند هستند. تمامی موارد ذکر شده در بازی مذکور وجود دارد و به‌خوبی هرچه تمام‌تر پیاده‌سازی شده است و می‌تواند حس خطر متوالی و همیشگی را به بازیکن منتقل نماید؛ به‌گونه‌ای که احساس کند باید همواره آماده باشد!

مواردی که طبق وعده‌ی سازندگان قرار است در این بازی شاهد آن باشیم شامل بهره‌مندی از کمپین پویا و یک حالت جدید است که در آن می‌توانید مأموریت‌ها و خط داستانی بازی را مطابق میل خود به مسیرهای مختلفی برده و تغییر دهید. وجود نیروهای پیشرفته و قابلیت‌های بسیار جالب آن‌ها نیز از جمله‌ مواردی هستند که باعث افزایش هیجان این بازی می‌شوند. در نهایت می‌توانید تریلر معرفی بازی تران کومند را که قرار است در سال ۲۰۲۰ منتشر شود، در زیر مشاهده کنید:

منبع زومجی
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=14439
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها