هالسیون، هتلی برای هواداران جنگ ستارگان

0 1,152

هیچ وقت دلتان می‌خواسته با یک سفینه لوکس در میان کهکشان سفر کنید؟ یا آموزش ببینید که مانند لوک اسکار‌واکر در فیلم جنگ ستارگان، یک جدای باشید؟  اگر چنین آرزوهایی در سردارید باید بگویم که خوش‌شانس هستید، چرا که شرکت والت دیزنی‌، درحال برنامه‌ریزی برای فراهم آوردن یک ماجراجویی کهکشانی برای هوادارن جنگ ستارگان است؛کاری که تا کنون انجام نگرفته. بدین ترتیب شما می‌توانید دو شب اقامت پرهیجان در یک سفینه فضایی را تجربه کنند.
 این هتل‌سفینه‌، Halcyon نام‌گذاری شده و در اورلاندو ایالت فلوریدا ساخته خواهد شد. اگرچه تاریخ افتتاح این هتل هنوز مشخص نیست، اما شرکت دیزنی‌لند به تازگی جزئیات اولیه  این هتل را اعلام کرد.
دیزنی‌لند قصد دارد با گسترش پارک جدید 14 هکتاری «جنگ ستارگان: لبه کهکشان»، میهمانان را به کهکشانی در دوردست منتقل کند. این سایت جدید در تاریخ 29 اوت در استودیوی هالیوود دیزنی افتتاح شد و هتل جدید به عنوان بخشی که تعطیلات پرهیجانی برای بازدیدکنندگان به ارمغان می‌آورد کار خود را در آینده آغاز خواهد کرد.
بازدیدکنندگان پس از پذیرش در هتل، توسط وسیله نقلیه خاصی به سفینه فضایی بین‌کهکشانی با نام هالسیون (Halcyon) منتقل می‌شوند. این وسیله نقلیه جذاب، مجهز به پنجره‌های دیجیتالی است که مهمانان می توانند حرکت ستارگان و کهکشان‌ها را ببینند. پس از مسافرت در میان فضا، میهمانان تقریباً به مدت 48 ساعت با فانتزی‌های جنگ‌های ستاره‌ای خود زندگی خواهند کرد.
در طی این اقامت، مهمانان با شخصیت‌های محبوب «جنگ ستارگان» و همچنین سایر مسافران تعامل داشته  و به ماجراجويی و اكتشاف در كهكشان می‌روند.

فعالیت‌های متنوع دیگری نیز برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده، از جمله سفر به پایگاهی فضایی درسیاره دورافتاده باتو (Batuu). کودکان و بزرگسالان همچون شخصیت لوک اسکای واکر با شمشیر لیزری تجربه‌های جذابی خواهند داشت.  این اسباب‌بازی که توسط والت‌دیزنی ساخته شده را می‌توان واقع‌بینانه‌ترین نسخه از شمشیرهای لیزری معرفی شده تاکنون دانست که دارای تیغه‌هایی از پرتو نور قدرتمند است و می‌تواند به صورت جدی، خاطره مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان که میلیون‌ها طرفدار را به خود جلب نموده است، زنده نماید.
فضاهای پنهانی نیز در هتل تعبیه خواهد شد که بازدیدکنندگان بتوانند شخصیت‌هایی را که ممکن است مخفیانه در حال گفتگو و برنامه‌ریزی برای شورش هستند ملاقات کنند. شاید در طی این ملاقات  از مهمانان درخواست شود به شورش بپیوندند.
شرکت والت‌دیزنی‌ تاکید کرده که سرزمین جنگ ستارگان بسیار تعاملی است و اقامت در هتل جدید لحظات جذاب‌تر و پرهیجان‌تری برای بازدیدکنندگان خواهد داشت.
به گفته شرکت والت‌دیزنی‌ هر اتاق دارای پنجره‌های دیجیتالی است که منظره‌ای از کیهان را به نمایش می‌گذارد. مهمانان لباس‌های شخصیت‌های جنگ ستارگان را بر تن کرده و به سفر در میان کهکشان خواهند رفت.
جزییات دیگر درباره این هتل چون زمان افتتاح و تعداد اتاق‌های آن به زودی اعلام خواهد شد.

منبع space.com