یک سوم مردم آمریکا معتقدند موجودات فضایی از زمین ملاقات کرده‌اند

0 747

نظرسنجی جدید در آمریکا نشان می‌دهد یک سوم از مردم این کشور معتقدند بشقاب پرنده‌هایی که در آسمان زمین دیده شده‌اند به موجودات فرازمینی تعلق دارند. در این نظرسنجی ۱۵۲۲ فرد بالغ باید از میان دو گزینه زیر یکی را انتخاب می‌کردند:

– بعضی از اشیاء ناشناس پرنده یا همان یوفوها به موجودات فرازمینی تعلق دارند.
– هیچ کدام از اشیاء ناشناس پرنده متعلق به موجودات فرازمینی نبوده و انسان‌ها یا رخدادهای طبیعی آن‌ها را ایجاد کرده‌اند.

۳۳ درصد از شرکت‌کنندگان گزینه اول را انتخاب کردند.

از بین افراد شرکت‌کننده در نظرسنجی، نوجوانان و جوانانِ بین ۱۸ تا ۲۹ سال، افرادی که تحصیلات دانشگاهی نداشتند و افراد غیرمذهبی با حدود ۴۰ درصد، بیشترین اعتقاد را به بازدید موجودات فرازمینی از کره خاکی ما داشتند. ۲۷ درصد از شرکت‌کنندگان گروه های سنی دیگر نیز برخی از یوفوهای رؤیت شده را به موجودات فرازمینی ربط دادند.

با اینکه اکثر مردم آمریکا اعتقادی به سفر موجودات فضایی به زمین ندارند، ولی سه چهارم از آن‌ها معتقدند موجودات فضایی در سیاره‌های دیگر یافت می‌شوند. نیمی از افراد نیز پا را فراتر گذاشته و معتقدند موجوداتی هوشمند همانند انسان‌ها در سیارات دیگر وجود دارند.

دانشمندان به دنبال یافتن نشانه‌هایی از حیات در خارج از زمین هستند؛ موضوعی که البته ارتباط چندانی به بشقاب پرنده‌ها ندارد. آن‌ها در تحقیقات خود با تمرکز بر ستاره‌ها و کهکشان‌های دوردست، به دنبال یافتن ردی از سیگنال‌های رادیویی و ارتباطات لیزری هستند.

عده زیادی از مردم آمریکا اعتقادی به موجودات فرازمینی ندارند ولی فکر می‌کنند دولت آمریکا چیزهایی در مورد یوفوها می‌داند که مردم از آنها بی‌خبرند. در یک نظرسنجی که سال ۱۹۶۶ صورت گرفت، ۷۱ درصد از مردم معتقد بودند دولت آمریکا اسنادی را در مورد موجودات فرازمینی مخفی کرده است. این نظرسنجی سال جاری میلادی هم انجام شد و ۶۸ درصد از مردم در تمام گروه‌های سنی نظر مشابهی در این مورد داشتند.

منبع دیجیاتو
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=13915
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها