تریلر جدید بازی The Outer Worlds با محوریت معرفی محیط‌های بازی منتشر شد

0 780

به‌ تازگی تریلر جدیدی از بازی «جهان‌های بیرونی» (The Outer Worlds) منتشر شده است که محیط‌ها و فعالیت‌های بازیکن در سرزمین هالسیون کالنی (Halcyon Colony) را نشان می‌دهد.

این بازی در آبان ماه سال جاری برای کامپیوتر، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌شود و برای نینتندو سوییچ هم تایید شده، اما تاریخ عرضه آن مشخص نشده است. بازی جهان‌های بیرونی را می‌توان دنباله نیو وگاس (Fallout: New Vegas) دانست که توسط استودیو آبسیدین اینترتینمنت (Obsidian Entertainment) در حال توسعه است. وقایع داستانی این بازی در سرزمین هالسون کالنی رخ می‌دهد و باتوجه‌ به جدیدترین اخبار بازی، تریلر جدیدی از این بازی منتشر شده که محیط‌ها و فعالیت‌های بازیکنان را در این سرزمین به نمایش می‌گذارد.

در جریان ویدئو منتشر شده، اولین محیطی که نشان داده می‌شود، ترا-۲ (Terra-2) نام دارد که بازیکنان در آن می‌توانند با سایر NPC‌های جهان بازی به‌ تعامل بپردازند و یک سیاره شلوغ در هالسیون کالنی به‌حساب می‌آید. این در حالی است که مونارک دارای دشمنان مختلفی است که بعضی از آن‌ها شما را به‌چالش می‌کشند. به غیر از محیط بازی، تریلر جهان‌های بیرونی، فعالیت‌ها و شغل‌های بازیکنان در این بازی را هم نشان می‌دهد.

بازی دارای سلاح‌های متعددی است که هرکدام عملکرد متفاوتی دارند و دیدن آن‌ها در صحنه نبرد می‌تواند هیجان‌انگیز باشد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را تماشا کنید.

منبع زومجی
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=13846
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها