همکاری دو شرکت فضایی لوکزامبورگی با هدف بهبود در صنعت بیمه

0 631

شرکت لوکزامبورگی کلئوس اسپیس (.Kleos Space S.A) که در زمینه ارائه داده‌های شناسایی فرکانس رادیویی فعالیت می‌کند، تفاهم‌نامه‌ای را با شرکت ارث‌لب لوکزامبورگ (.EarthLab Luxembourg S.A) به امضا رسانده است. به موجب این قرارداد، فرصت همکاری کلئوس با این شرکت برای استفاده از داده‌های جغرافیایی آن به دست می‌آید. 

هدف ارث‌لب از این توافق، استفاده از اطلاعات و داده‌های کلئوس در بخش بیمه و به دست آوردن سایر اطلاعات مختلف جغرافیایی است. استفاده از داده‌های اطلاعاتی و جغرافیایی ماموریت اسکاتینگ (Scouting Mission) متعلق به کلئوس و دیگر پرتاب‌های ماهواره‌ای این شرکت، موجب تقویت تجزیه و تحلیل داده‌های جغرافیایی ارث‌لب شده و امکان بررسی اکتشافات راداری و مشاهدات اپتیکال را برای آن فراهم می‌آورد.

ارث‌لب اولین شرکت اروپایی است که برای نظارت بر محیط زیست به منظور پایش خطرات زیست‌محیطی و صنعتی تاسیس شده است. این شرکت با فراهم‌آوری مشاهدات زمین و همچنین اطلاعات جغرافیایی و تحلیل داده‌های ارزیابی خطرات، شرایط را به منظور بهبود در تصمیم‌گیری‌های عملیاتی و راهبردی در بخش بیمه، سرمایه‌گذاری‌ها و بخش‌های مرتبط با بازار مهیا می‌سازد.

 
منبع spacewatch
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=13731
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها