معرفی بازی موبایل Galactic Colonies؛ تسخیر سیاره‌ها+تریلر

0 757

در بازی موبایل گلکتیک کالونیز (Galactic Colonies) بازیکنان هدایت شخصی را برعهده می‌گیرند که باید به سیاره‌های مختلف سفر کند و با ساخت‌ و ساز در آن‌ها، منابع مختلفی را به دست آورد.

گلکتیک کالونیز یک بازی استراتژی با المان‌های شهرسازی است؛ اثری که سعی دارد به‌ واسطه المان‌های تازه و جدید خود، تجربه‌ی متفاوتی را نسبت‌ به سایر بازی‌های شهرسازی اندروید و آیفون در دسترس کاربران قرار دهد. بازی آیفون و اندروید گلکتیک کالونیز از نظر داستانی، داستان خاصی را دنبال نمی‌کند. با این‌ حال بازیکنان در نقش یک نیروی اکتشافی قرار می‌گیرند که از سوی فرمانده خود به مراحل مختلفی فرستاده می‌شود. هر مرحله نیز شامل چند مأموریت می‌شود که باید آن‌ها را کامل کنید.

با شروع بازی موبایل گلکتیک کالونیز وارد بخش تمرینی می‌شوید؛ جایی‌ که نحوه بازی کردن و مکانیزم‌های بازی به شما آموخته می‌شود. همانند سایر بازی‌های استراتژی که دارای المان‌های شهرسازی هستند، بازیکنان باید ساخت‌ و سازهای مختلفی انجام دهند تا مأموریت‌ها انجام گیرد. با این‌ حال گلکتیک کالونیز یک تفاوت بزرگ با سایر بازی‌های هم‌سبک خود دارد؛ معمولا در بازی‌های استراتژی روی موبایل از یک سامانه راهنمای انجام مراحل استفاده می‌شود٬ بدین صورت که بازی به شما می‌گوید که در هر زمانی باید کدام ساختمان را بسازید یا از کدام ویژگی استفاده نمایید. این در حالی است که بازی اندروید و آیفون گلکتیک کالونیز در ابتدا تمامی بخش‌های بازی را به شما آموزش می‌دهد تا به‌ صورت کامل با آن‌ها آشنا شوید. سپس در مراحل بعدی، فقط مأموریتی را که باید انجام دهید مشاهده می‌کنید و هیچ راهنمای دیگری برای شما در نظر گرفته نشده است. به‌ عبارتی باید از دانش خود و اطلاعاتی که از بخش آموزشی کسب کرده‌اید، مأموریت‌ها را به انجام برسانید. شاید در ابتدا انجام این کار تا حدی شما را سردرگم کند، اما با پیشروی در بازی به‌ خوبی با ساختار آن آشنا می‌شوید.

بازی آیفون گلکتیک کالونیز دارای یک بخش آزمایشگاهی هم است که در آنجا می‌توانید فناوری‌های مختلف را ارتقا دهید و موارد جدیدتری یاد بگیرید. فناوری‌های جدید بازی مربوط به آزاد شدن ساختمان‌های بازی است. ساختمان‌های گلکتیک کالونیز هم در سه دسته مختلف قرار می‌گیرند. دسته اول مربوط به ساختمان‌هایی است که ازطریق آن می‌توانید نیروهای کاری مختلفی را بسازید تا در سایر دسته‌ها کمک‌ حال شما باشند. دسته دوم مربوط به ساختمان‌های تجاری مثل ساختمان استخراج پول و موارد مشابه است. آخرین دسته هم مربوط به ساختمان‌های غذایی و منابع مختلف می‌شود. موردی که در گلکتیک کالونیز بسیار اهمیت دارد این است که بازیکنان بتوانند به‌ خوبی میان ساختمان‌ها ارتباط درستی را برقرار نمایند. برای انجام مأموریت‌ها و کارهای مختلف، باید ساختمان‌ها را به یکدیگر متصل کنید.

مراحل اولیه برای آشنا شدن شما با مکانیزم‌های بازی طراحی شده است، اما با پیشروی بیشتر باید از ساختمان‌های متعدد و مختلفی استفاده کنید و این کار ساعت‌ها شما را سرگرم خواهد کرد. با این‌ اوصاف، اگر علاقه‌مند به بازی شهرسازی با المان‌های استراتزی هستید، بازی موبایل گلکتیک کالونیز می‌تواند تجربه متفاوتی را در اختیار شما قرار دهد.

در اینجا می‌توانید تریلر این بازی را تماشا کنید:

منبع زومجی
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=13708
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها