معرفی بازی موبایل Exocraft؛ نبردهای استراتژیک در دنیای بیگانگان

0 470

بازی موبایل اگزوکرفت (Exocraft) اثری با یک جهان بزرگ است که در آن باید به مصاف نگهبانان جهان بیگانه بروید و با تیمی از نیروهای مختلف آن‌ها را شکست دهید. این بازی اثری متفاوت از استودیوی گلدفایر (GoldFire Studios) است که می‌توانید آن را در سبک شبیه‌سازی تجربه نمایید. این بازی گستردگی زیادی دارد و باید در چندین جبهه نبرد کنید. این بازی اندروید و آیفون شما را وارد جهانی از ناشناخته‌ها می‌کند و بازیکنان دیگر هم به شما می‌پیوندند. بعد از تکمیل کردن تیم‌ خود وظایف زیادی به شما محول می‌شود که در ادامه در مورد آن‌ها صحبت خواهیم کرد.

بازی آیفون و اندروید اگزوکرفت جهانی بیگانه را نشان می‌دهد که فضاپیماهای زیادی در آن دیده می‌شود و چندین نگهبان هم از کیان آن‌ها دفاع می‌کنند. در این دنیای بیگانه باس‌های قدرتمندی را هم داریم که کم کم با آن‌ها آشنا می‌شوید و پس از کسب مهارت باید به نبرد بروید. این جهان بیگانه در حال مرگ است و شما به عنوان یک خلبان کارکشته باید وارد شوید و تیم اصلی خود را رهبری کنید. شما باید خدمه مختلف را برای فضاپیمای خود استفاده نمایید و به هرکدام دستوراتی بدهید. این دستورات در واقع طرح‌های استراتژیک شما برای نبرد هستند و کم کم حالت گروهی بیشتری می‌گیرند.

در ادامه شما باید به جوخه‌های مختلف بروید و در آن‌ها عضو شوید. در هرکدام از این جوخه‌ها قوانینی حاکم است و می‌توانید با دیگر جوخه‌ها نبردی علیه این جهان بیگانه داشته باشید. این بازی یکی از بهترین بازی‌‌های اندروید است که گیم‌پلی متفاوت و البته ناشناخته‌ای برای بازیکنان این پلتفرم دارد. این گیم‌پلی از این نظر که چیز جدیدی برای ما دارد بسیار جالب توجه است، اما همزمان باید بتواند خودش را ثابت کند و به اندازه کافی سرگرم‌کننده باشد. سعی کنید دوستان خود را به بازی دعوت کرده و تیم‌ خود را به شکل خصوصی‌تری تشکیل دهید. نبردها حالت زنجیره‌ای دارند و با پیروزی در یکی به نبرد دیگری اعزام می‌شوید. استراتژی‌های شما هم باید زنجیره‌ای باشد و نیروها و توان لازم را برای همه نبردها داشته باشید.

بازی اگزوکرفت در برخی از لحظات وارد فاز منابع می‌شود و باید تا می‌توانید تسلیحات، سنگ‌های قیمتی و ذخایر کریستال را به دست آورید. این کارها را می‌توانید با هواپیماهای بدون سرنشین انجام دهید و به مصاف زمین‌هایی بروید که کاملا ناشناخته هستند. نبرد برای منابع بسیار سنگین است و معمولا با چندین باس قدرتمند روبرو خواهید شد. جهان بازی پویا است و از چندین بخش تشکیل شده است. حتی سازندگان در این دنیا چندین پایان طراحی کرده‌اند تا بازیکنان بنا به سلیقه خود روند تیم خود را پیش ببرند. جهان بازی بر پایه اکتشاف است و هرچه قدر که بیشتر با سفینه خود حرکت نمایید بهتر می‌توانید به منابع ارزشمند دست پیدا کنید. سازندگان برای بخش سفارشی‌سازی بازی محدودیتی قائل نشده‌اند و به هر میزان می‌توانید از المان‌های این بخش استفاده کنید. از آنجا که جهان بازی بسیار گسترده است، نباید تنها به وسط این بیابان بروید و می‌بایست از پشتیبانی استفاده کنید.

بخش مهمی از بازی اگزوکرفت را طراحی سفینه‌ها تشکیل می‌دهد و برای این منظور گزینه‌های زیادی در اختیار شما قرار گرفته است؛ از رنگ‌بندی سفینه‌ها گرفته تا امکان طراحی استراتژیک آن‌ها برای نبردها در اختیار شما است. اگر از ظاهر و امکاناتی که برای سفارشی‌سازی این بخش ارائه شده است بگذریم، مهم‌ترین عامل ارتقای بازی مربوط به سلاح‌ها و بدنه سفینه است. بدنه سفینه را باید طوری از صفر طراحی کنید که در نبردها، سرعت کافی داشته باشد و دشمنان هم نتوانند به‌راحتی آن را از پای درآورند. بازی کاملا رایگان است اما می‌توانید از خرید‌های درون برنامه‌ای برای خرید برخی از اقلام سفینه استفاده کنید. با غیرفعال کردن این بخش هم می‌توانید هیچ پولی در بازی خرج نکنید.

بخش آنلاین این بازی را می‌توانید به‌صورت MMORPG تجربه کنید و نقش خود را به بهترین شکل ایفا نمایید. این بخش ترکیبی از مهارت و شانس است و هیچگاه‌ نباید بازیکنان را دست کم بگیرید. سفینه‌های خود را آماده کنید و بهترین ارتقاها را روی آن‌ها اعمال کنید. به هم‌تیمی‌های خود کمک کنید و سعی کنید که خدمه بیشتری را برای خود استخدام نمایید. استراتژی شما باید در جهت زنده ماندن اتخاذ شود و در همه حال حواس‌تان را به نبردها بدهید. جوخه‌ها کارایی اصلی خودشان را در بخش آنلاین دارند و باید با همکاری بیش‌تری در نبردهای زنجیری حضور داشته باشید.

بازی اگزوکرفت با ارائه یک گیم‌پلی متفاوت می‌تواند بازیکنانی را که به دنبال تفاوت در این پلتفرم هستند به خود جذب نماید. این گیم‌پلی متفاوت عملکرد خوب خودش را نشان می‌دهد و کم کم بازیکن را از فقدان اطلاعات در مورد این بازی خارج می‌کند. بازی اگزوکرفت را می‌توانید از پلی استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

منبع زومجی
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=13379
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها