اولین پیش پرده ی سریال “پیشتازان فضا: پیکارد” پخش شد

0 1,566

اگر از طرفداران فیلم و سریال علمی تخیلی باشید حتما نام پیشتازان فضا به گوش تان رسیده است. پیشتازان فضا(star trek)، نام مجموعه علمی تخیلی آمریکایی بود که نخستین فصل آن بین سال‌های ۱۹۶۶ تا ۱۹۶۹ پخش شد. این سریال در ایالات متحده و بسیاری کشورهای دیگر، از جمله ایران، به نمایش درآمد و به عنوان یکی از موفق‌ترین سریال‌های تلویزیونی تمام دوران‌ها شناخته می‌شود.
حالا سری جدیدی از این مجموعه قرار است پخش شود. تیزر اولیه‌ی پیشتازان فضا: پیکارد (Star Trek: Picard) که از شبکه‌ی سی بی اس (CBS) منتشر شده چیز زیادی از این سریال را لو نداده و این باعث تعجب بین هواداران شده است. پیشتازان فضا: پیکارد یک مجموعه‌ی تلوزیونی است که به تهیه کنندگی الکس کورتزمن توسط شبکه ی سی بی اس در قالب وب منتشر خواهد شد. این سریال هشتمین سری از مجموعه‌ی پیشتازان فضاست که بر روی یکی از شخصیت‌های اصلی این مجموعه یعنی کاپیتان جین-لوک پیکارد تمرکز دارد. داستان در قرن ۲۴ و بیست سال پس از رخدادهای فیلم پیشتازان فضا: نمسیس(۲۰۰۲) رخ می‌دهد. ماجرای این سریال همچنین متاثر از تخریب رمولوسی‌ها در فیلم پیشتازان فضا(۲۰۰۹) است. بازیگرانی همچون پاتریک استوارت(Patrick Stewart)، سانتیاگو کابریرا(Santiago Cabrera)، میشل هورد(Michelle Hurd) و … در آن بازی می‌کنند.

نقد علمی فیلم زیبای اینتراستلار را از اینجا بخوانید
از ژوئن ۲۰۱۸ شایعه‌ی پخش این سریال در بین هواداران زمزمه می‌شد اما پس از مذاکرات طولانی با استوارت که گفته بود بعد از فیلم نمسیس هرگز نقش پیکارد را بازی نخواهد کرد، سرانجام در آگوست ۲۰۱۸ کورتزمن اعلام کرد که این سریال ساخته خواهد شد. فیلمبرداری این سریال در آپریل ۲۰۱۹ در کالیفرنیا آغاز شد و نام سریال به تازگی اعلام گردید.
انتظار می رود پیشتازان فضا: پیکارد در اواخر ۲۰۱۹ پخش شود و شامل ۱۰ قسمت خواهد بود. هنگامی که سی بی اس برای اولین بار در مورد این سریال با کورتزمن صحبت کرد، او معتقد بود که پیکارد بزرگترین کاپیتان این مجموعه است و بی‌شک یک مجموعه‌ی عالی از آب درخواهد آمد. کورتزمن همچنین افشا کرده که قصد آنها این است که این سری بیش از یک فصل داشته باشد.
کورتزمن همچنین گفته است که آنها قصد دارند محتوای متفاوتی تولید کنند و هدف این است تا جنبه‌ی روانکاوی شخصیتی بیشتری در این سری نمود پیدا کند و طی این مجموعه یک بررسی شخصیتی از گذشته‌ی پیکارد صورت بگیرد.

منبع tvguide
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=13258
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها