بازی اسپیس اینجینیرز (Space Engineers) پس از ۶سال از دسترسی زودهنگام خارج می‌شود

0 327
بازی اسپیس اینجینیرز (Space Engineers) که سال۲۰۱۳ در قالب دسترسی زودهنگام عرضه‌شده بود، در تاریخ ۹اسفند از این فاز خارج می‌شود.
به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، سازنده‌ی بازی اسپیس اینجینیرز  یعنی استودیو نرم‌افزاری کین (Keen Software) با انتشار یک بیانیه‌، خبر بیرون آمدن بازی جهان باز یا ساخت‌وساز محور اسپیس اینجینیرز از فاز دسترسی زودهنگام را تائید کرد. این بازی که در سال۲۰۱۳ از طریق دسترسی زودهنگام روی پلتفرم استیم عرضه‌شده بود، حالا قرار است در تاریخ ۲۸ فوریه ،۹اسفند، این فاز را ترک کند و نسخه‌ی۱.۰ آن به‌صورت رسمی در دسترس قرار خواهد گرفت.
بازیکنان در اسپیس اینجینیرز می‌توانند در محیط بازی که شامل سیاره‌ها و کهکشان‌های مختلف می‌شود، گشت‌وگذار کنند؛ سازه‌های مختلف بسازند و در برابر شرایط سخت محیط و دشمنانی که هر از چند گاهی سروکله‌شان پیدا می‌شود، مقاومت کنند و زنده بمانند. استقبال بازیکنان و انتشار آپدیت‌های مختلف برای بازی در کنار آزادی عمل بسیار بالا و بلندپروازانه‌ای که سازندگان به بازیکنان خود داده بودند، این بازی را برای مدت زیادی در حالت دسترسی زودهنگام نگه داشت که به‌زودی این دوره به پایان می‌رسد.
بازی ابزار و المان‌های بسیار زیادی را در خود گنجانده و می‌تواند بازیکنش را در خود غرق کند. موتور فیزیک واقعاً قوی با پشتیبانی از مکانیک‌هایی همچون فیزیک نور، فیزیک حجم، فیزیک سیالات و بیشتر به واقعی‌ترین شکل ممکن و شبیه‌سازی ابزارآلاتی مثل پنل‌های خورشیدی و بیشتر، بازیکنان اسپیس اینجینیرز را با خود همراه و کاری کرده که آن‌ها مدت‌زمان زیادی را همراه با اثر مذکور سپری کنند. بازی اسپیس اینجینیرز فعلاً برای پی سی منتشرشده و ۳میلیون نسخه از آن فروخته‌شده است؛ طبق گزارش سازندگان، ماهانه ۲۰۰هزار بازیکن فعال در این بازی وقت می‌گذرانند. نسخه‌ی ایکس باکس وان (Xbox ONE) این بازی هم در دست‌ساخت است و طبق گفته‌ی استودیو نرم‌افزاری کین، تکمیل ساخت نسخه‌ی ایکس باکس بازی از اصلی‌ترین اولویت‌های آن‌ها است.
طبق گفته‌ی استودیو سازنده‌ی بازی، به‌محض خروج بازی از حالت دسترسی زودهنگام، یک حالت بقا (Survival Mode) هم برایش عرضه خواهد شد و این پایان کار نیست؛ چراکه سازندگان بازهم محتویات و آپدیت‌های جدیدی را برای بازی عرضه خواهند کرد. بازی اسپیس اینجینیرز را هم‌اکنون می‌توانید روی پی‌سی تجربه کنید.
منبع زومجی
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=12508
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها