معرفی بازی، سریعتر از نور FTL

0 838

مریم فخیمی: سریع‌تر از نور یک بازی فضایی پرهیجان و چالش برانگیز اما فوق العاده جالب است. در این بازی استراژیک و فکری، شما سفینه فضایی خود را در سراسر کهکشان هدایت می‌کنید، در این سفر دور و دراز با رخدادهای مختلفی مواجه می‌شوید.
 اگر برای بار اول قصد دارید این بازی را انجام می دهید، خیلی زود خواهید مرد؛ با چند اشتباه سفینه و خدمه خود را به دام دشمنان شرور کهکشان خواهید انداخت.
FTL نام سفینه فضایی این بازی است که سریعتر از نور حرکت می‌کند و یک شبیه سازفضایی  roguelikeاست. همانطور که کاربر در میان کهکشان سفر می‌کنند، سفینه خود را هدایت و خدمه را رهبری می‌کند، درگیر جنگ‌ها و انجام مأموریت‌های محتلف در طول مسیر خواهد بود. در واقع شما به عنوان کاپیتان این فضاپیما وظیفه سازماندهی و سر و سامان بخشیدن به اوضاع آنرا بر عهده دارید .شما باید  با تعمیر موتورهای خراب  مانع از متوقف شدن فضاپیما شده و تجهیزات دفاعی مناسب را برای نابودی و عقب راندن دشمن در اختیار داشته باشید.
سفینه FTL به فدراسیون کهکشانی تعلق دارد. این فدراسیون بعد از شکست در جنگ با حزب شورشیان،  در آستانه سقوط قرار گرفته. شما به عنوان کاپیتان فضاپیما باید تلاش کنید تا کهکشان را از نابودی نجات دهید، این یک ماموریت خطرناک و مهم است. باید در میدان جنگ با دشمنان کهکشان، از سلاح‌های سنگین و مختلف برای از بین بردن آنها استفاده کنید. اگر با رگبارتوپخانه نیروهای دشمن مواجه شدید باید تصمیم بزرگی بگیرید: تمامی موتورها را از کار انداخته و برای فرار تلاش کنید یا اسلحه دوم خود را فعال کرده و برای جنگ آماده  شوید. خدمه سفینه در طی جنگ با جناح شورشی به کمک قطع انتقال اطلاعات میان آنان، می‌توانند در میان دشمن اغتشاش ایجاد کرده و فدراسیون را به پیروزی نزدیک کنند.

 ویژگی‌ها
اکشن بازی از کیفیت بسیار خوبی بهره می برد، فضای جذاب علمی‌تخیلی بازی و آهنگ‌های فوق العاده تجربه‌ای بی‌نقص پدید آورده است.  مدیریت سفینه و انتخاب سلاح ها، امکان توقف بازی در میان مبارزات برای ارزیابی استراتژیک، موجودات منحصر به فرد و فناوری های جدید و وجود دشمنان مختلف از ویژگی‌های این بازی است.

مشخصات بازی
پلت‌فرم: Microsoft Windows ،OS X ، Linux ، iOS
سال انتشار : ۲۰۱۲
شرکت سازنده : Subset Games
منتشر کننده  : Subset Games
سبک بازی : استراتژیک و فکری، تک نفره

منبع
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=11225
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها