1394/07/01

ارائه اینترنت پهن باند در حین پرواز

شبکه حمل و نقل هوایی اروپا European Aviation Network قصد دارد تمام مسیرهای هوایی اروپا را پوشش دهد و با ارائه اینترنت پهن باند، خطوط هوایی تجاری را راه اندازی کند. براساس توافق، Lufthansa از خدمات باند Ka ماهواره Global Xpress که اینمارست به تازگی پرتاب کرده است، از اواسط سال 2016 برای پروازهای اروپایی...
ارائه اینترنت پهن باند در حین پرواز
شبکه حمل و نقل هوایی اروپا European Aviation Network قصد دارد تمام مسیرهای هوایی اروپا را پوشش دهد و با ارائه اینترنت پهن باند، خطوط هوایی تجاری را راه اندازی کند. براساس توافق، Lufthansa از خدمات باند Ka ماهواره Global Xpress که اینمارست به تازگی پرتاب کرده است، از اواسط سال 2016 برای پروازهای اروپایی استفاده خواهد کرد. اینمارست دارای مجوزهای طیف باندS  در تمام 28 کشور عضو اتحادیه اروپا است و با 300 سایت LTE  کار خواهد کرد که توسط Deutsche Telekom. مدیریت می‌شود.
منبع: steelerslounge

خدمات و کاربردها |

نظر شما

پربازدیدکننده ترین خبر

کوتاه و خواندنی، نخستین اتصال دو سفینه سرنشین‌دار چه وقت انجام شد؟

روز ۱۴ژانویه ۱۹۶۹سفینه سایوز-۴ (Soyuz) با یک سرنشین به نام ولادیمیر شاتالف به فضا پرتاب شد. یک روز بعد باریس والینف ، الکسی یلیسیف و یوگنی خرونف با سایوز-۵ راهی مدار زمین شدند. این سفینه بعد از رسیدن به مدار تعیین شده، به ردیابی سایوز-۴ پرداخت و ان را در فضا پیدا کرد. پس از آن دو ناو در حالی که هرکدام با سرعتی در حدود ۳۰هزار کیلومتر در ساعت حرکت می کردند، کم کم به هم نزدیک شدند و سرانجام عمل اتصال صورت گرفت. پس از الحاق دو سفینه ، یلیسیف و خرونف در حالی که لباس مخصوصی به تن داشتند از سایوز-۵ بیرون آمده، با یک راهپیمایی خود را به سایوز-۴ رساندند و به درون آن راه یافتند. آن گاه دو سفینه از هم جدا شدند. به این ترتیب سایوز-۴ با سه سرنشین و سایوز-۵ با یک سرنشین به زمین بازگشتند. این نخستین اتصال دو سفینه سرنشین‌دار همچنین نخستین جابه جایی سرنشین در یک سفر فضایی بود.