موتور جستجوی بایدو، بازی فضایی جدیدی ارائه می‌کند

0 847

مریم فخیمی:بایدو غول جستجو چینی، اعلام کرد ک بازی بومی فضایی ارائه کرده است، چند روز پس از آن یک پلت فرم اختصاصی به نام SuperChain منتشر شد.
کمتر از یکسال از ارائه بازی «کریپتوکیتیز» (CryptoKitties) در چین می‌‍‌‌گذرد. این بازی به ‌قدری در میان جامعه کاربران بلاک چین معروف شد که در ابتدای انتشار آن، شبکه اتریوم با کندی سرعت مواجه شد. از آن به بعد، بازی‌های مبتنی بر بلاکچین با سرعت بیشتری در میان گیمرها گسترش یافت وموج جدیدی از بازی‌های رایانه‌ای را برای دنیای دیجیتال به ارمغان آورد.
اکنون بایدو، موتور جستجوی چینی، اعلام کرده یک بازی جدید به نام “Du Yuzhou”  به معنی”جهان” را منتشر خواهد کرد. در این بازی کاربران با ایردراپس‌ها سیارات خود را خلق می‌کنند. با جمع‌آوری بیشترعناصر، می‌توانند سیاره خود را توسعه دهند، در آن رشد کنند، با ایجاد گرانش عناصر بیشتری جذب کند تا بتوانند به ویژگیهای اضافی در بازی دست یابند.
بایدو جزئیات زیادی در مورد این بازی منتشر نکرده است و ترجیح می دهد فقط به این نکته اشاره کند که این بازی شروع یک کریپتو کارنسی CryptoCurrency نیست، بلکه آزمایش جامعه دیجیتال است. 
در اصل، هدف از این بازی این است که کاربران را قادر به تجربه ویژگی‌هایی کند که می‌توانند از دارایی‌های مشابه مانند cryptocurrency به وجود آیند.
اخیرا Xiao Wei، مسئول علمی بلاکچین بایدو، مدعی شده است این بازی با شبکه های بیتکوین و اتریوم سازگار است و می‌تواند اجازه دهد تا 100،000 تراکنش در ثانیه انجام دهد. 
گفتنی است، «کریپتوکیتیز» (CryptoKitties) نوعی بازی از سبک کلکسیونی و پرورشی است که به کاربران اجازه می‌‌دهد تا در بستری بلاکچین، گربه‌های کارتونی بامزه‌ای را جمع‌آوری کرده و آنها را در پلتفرم مخصوصی خرید و فروش نمایند.

منبع
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=9751
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها