1394/02/29

چین بازار آمریکای لاتین را هدف گرفت

چین در حال حاضر یکی از شرکای مهم اقتصادی کشورهای آمریکای لاتین به شمار می رود و سفر هشت روزه «لی کچیانگ» نخست وزیر، به 4 کشور برزیل، کلمبیا، پرو و شیلی در راستای همین سیاست ها صورت می گیرد. همکاری در بخش های مالی، فنآوری، هوافضا، زیرساخت ها و دیگر بخش های نوظهور از موضوعات مورد توجه در این سفر است.
چین بازار آمریکای لاتین را هدف گرفت
چین در حال حاضر یکی از شرکای مهم اقتصادی کشورهای آمریکای لاتین به شمار می رود و سفر هشت روزه «لی کچیانگ» نخست وزیر، به 4 کشور برزیل، کلمبیا، پرو و شیلی در راستای همین سیاست ها صورت می گیرد. همکاری در بخش های مالی، فنآوری، هوافضا، زیرساخت ها و دیگر بخش های نوظهور از موضوعات مورد توجه در این سفر است. 
منبع: fireinews

اقتصاد فضایی |

نظر شما

پربازدیدکننده ترین خبر

توسعه قابل توجه صنعت ناوبری ماهواره‌ای چین

طبق یک گزارش صنعتی سالانه، ارزش میزان کل تولید در ناوبری ماهواره‌ای و خدمات مکان‌یابی چین در سال ۲۰۱۸ به رقم ۳۰۱.۶ میلیارد یوان (حدود ۴۳.۹۳ میلیارد دلار) رسید که در مقایسه با سال قبل ۱۸.۳ درصد رشد را نشان می‌دهد. بخش‌های اصلی این صنعت که به طور مستقیم به توسعه و کاربرد فناوری ناوبری ماهواره‌ای مرتبط هستند عبارتند از تراشه، دستگاه، الگوریتم، نرم‌افزار، داده‌های ناوبری، تجهیزات ترمینال و زیرساخت‌ها. ارزش این بخش‌ها در رقم اعلامی ۱۰۶.۹ میلیارد یوان گزارش شده که معادل ۳۵.۴۴ درصد از رقم کلی است. سهم سامانه ماهواره‌ای ناوبری بیدو (BeiDou) معادل ۸۰ درصد از ارزش تولید توسط بخش‌های اصلی بوده است. این سامانه از طریق خدمات و محصولات مرتبط، مجموعا ۱۹۴.۷ میلیارد یوان درآمد کسب کرده است. سامانه ماهواره‌ای ناوبری بیدو متعلق به چین٬ پروژه‌ای برای توسعهٔ سامانه ناوبری ماهواره‌ای مستقل است.