با موفقیت در اپلیکیشن شبیه‌ساز فضانوردی برنده هزینه سفر واقعی به فضا شوید

0 1,637

مریم فخیمی : بازی Space Nation Navigator  برنامه آموزش فضانوردی است که با آن اولین گام برای سفر به فضا را خواهید برداشت. به کمک این برنامه و از طریق چالش‌های سرگرم کننده و الهام بخش، مهارت‌های فضانوردی را یاد خواهید گرفت. 
 به همین منظور، ناسا با Space Nationکه یک شرکت تجارتی فضایی مستقر در اروپا است، در برنامه تجربیات آموزش فضانوردان و توسعه برنامه‌های کاربردی تلفن همراه همکاری می‌کند.
هر فردی که به یک گوشی هوشمند دسترسی دارد می‌تواند توسط هدایتگر Space Nation به  برنامه‌های آموزشی که برای تربیت فضانوردان واقعی کاربرد دارد دست یابد.
کارشناسان ناسا امیدوارند برنامه‌ای مانند Space Nation به کاربران جهانی کمک کند تا بتوانند فضانوردی را به صورت سرگرم کننده درک کنند.
هدایتگر Space Nation فرصتی برای شرکت در تمرینات واقعی فضانوردی را فراهم می‌کند. این برنامه شما را از طریق هیجان اکتشاف فضا، یادگیری علوم فضایی، افزایش انگیزه، آمادگی جسمانی، هوش اجتماعی و مجموعه وسیعی از دیگر مهارت‌های فضانوردی هدایت می‌کند.
فضانورد درونی خود را از طریق آزمون‌ها، بازی‌ها و ماموریت‌ها پیداخواهید کرد. برخورد با چالش‌های هفتگی شما را در مرکز ماجراجویی فضایی قرار می دهد.تمرینات ویژه بدن شما را برای زندگی در فضا آماده می‌کند.
دستیابی به نشان‌ها و دستاوردها و بالا بردن رتبه نامزدی برای دریافت جایزه‌های مأموریت، و در نهایت شانس شرکت در آموزش فضانوردان واقعی از ویژگی‌های این برنامه کاربردی است.

این برنامه سرگرم کننده بوده و در عین حال آموزش‌های علمی فراوانی در خود دارد.

ویژگی‌ها
– فعالیت‌ها در چهار بخش انجام می‌شود: پایگاه، ماموریت‌ها، مشخصات فرد(پروفایل)، و فروشگاه.
– بخش فروشگاه از طریق مقاله و پادکست به شما آموزش ارائه می کند.
–  طبق اعلام، هر سال یک برنده جهانی به سفر واقعی فضایی خواهد رفت. 
–  بخش فنی و آموزشی را ناسا ارائه می دهد.
–  بخش‌های آموزشی این برنامه به کمک مربیان فضانوردی طراحی شده.
– آموزش در سه حوزه اصلی – بدنی، ذهنی و اجتماعی – برای افزایش مهارت‌های کلیدی فضانوردی است.
–  کاربر برای کسب رتبه، آزمون‌های فضایی واقعی را پشت سر می‌گذارد.
– ماجراهای هفتگی شامل مجموعه‌ای از مهارت‌های فضایی است که شما را برای زندگی در فضا آماده می کند.
– ماجراها و بازی‌ها روزانه به روز می‌شوند.
– تعادل کاملی بین آموزش و تفریح وجود دارد:از بازی لذت ببرید در حالی که در مورد فضا چیزهای زیادی می‌آموزید.
– کسب مهارت‌های فضانوردی، رهبری یک زندگی سالم، فرصتی برای تجربه تمرینات واقعی فضانوردی کسب کرده و شاید در نهایت برنده سفر به فضا شوید. 

یکی از چالش‌هایی که در طول مسیر کاربر با آن مواجه است “تعمیر رهنورد” نامیده می‌شود، جایی که شما باید از سفینه خود محافظت کنید. یکی دیگر از چالش‌های این بازی آشپزی با مواد جامد، پاستا و مایعات بدون آلوده کردن آن‌ها است. شاید آسان به نظر برسد اما در جاذبه صفر که مواد شناور می‌شوند آشپزی کار دشواری است. معماها و کوئیزهای آن دشوار هستند. تمرین‌های فیزیکی (برای مثال دویدن مبتنی بر جی‌پی‌اس) می‌تواند به سلامتی و آمادگی جسمی شما کمک کند.

این بازی را دانلود کنید، از آن لذت ببرید. البته باید بدانید نمراتی که کسب می‌کنید بسیار مهم است. پس از سه دوره 12 هفته‌ای، می‌توانید یکی از 100 کارآموز انتخاب شده برای شرکت در یک اردوی آموزشی باشید. از بین این صدنفر، 12 نفر به مدت 10 هفته به اردوگاه آموزش فضانوردی در ایسلند اعزام می‌شوند. در نهایت یک نفر برنده هزینه سفر به فضا خواهد شد.
شاید شما بتوانید یکی از هزاران کارآموزی باشید که برای کمپ آموزشی در ایسلند انتخاب می‌شود.

لینک‌های دانلود نسخه آندروید و IOS

 
منبع digitaltrends
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=6926
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها