1397/02/24

بازداشت پدر و پسر فضانورد در هند

پلیس هند یک پدر و پسر را به اتهام کلاهبرداری بازداشت کرده که لباس فضانوردی‌شان در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شده است. آن‌ها متهم هستند که خود را کارمند ناسا (NASA)، سازمان هوا فضای آمریکا، جا زده‌اند و سعی کرده‌اند که یک ظرف مسی را ۲۱۳ هزار دلار به یک تاجر بفروشند. آن‌ها به تاجر گفته بودند که این ظرف مسی...
بازداشت پدر و پسر  فضانورد  در هند

آن‌ها متهم هستند که خود را کارمند ناسا (NASA)، سازمان هوا فضای آمریکا، جا زده‌اند و سعی کرده‌اند که یک ظرف مسی را ۲۱۳ هزار دلار به یک تاجر بفروشند. آن‌ها به تاجر گفته بودند که این ظرف مسی یک ظرف خاص است و او می‌تواند بعدها آن را بیش از چهار میلیون دلار به ناسا بفروشد.
پدر و پسر با شکایت تاجر بازداشت شدند. ظاهرا آنها به تاجر هندی گفته بودند که این ظرف مسی به دلیل برخورد با صاعقه دارای خاصیت مغناطیستی عجیبی شده و برنج را به سمت خود جذب می‌کند.
پلیس حدس می‌زند که این پدر و پسر ظرف را با یک لایه آهن‌ربا پوشانده‌اند و با سیم‌های فلزی کوچک که جای برنج جا زده‌اند، قصد داشتند تاجر را گول بزنند.

منبع: بی بی سی