معرفی بازی شهروندستاره

0 771

مریم فخیمی: شرکت بازی‌های فضایی رابرتز هزینه بازی آن‌لاین “شهروند ستاره” را کاهش داده تا افراد بیشتری بتوانند طعم این بازی را بچشند. بازیکنان علاقه‌مند فرصت داشتند تا 27 فروردین فرصت داشتند یکی از دو سفینه را به صورت رایگان دانلود و در وب سایت Roberts Space Industries شروع به بازی کنند.
شهروند ستاره (Star Citizen) یک بازی ویدئویی برخط چندنفره گسترده سطح AAA در ژانر شبیه‌سازی پرواز فضایی است.  بازی دارای بخش تک نفره هم با نام  Squadron 42 نیز است .


افزایش علاقه مردمی به این بازی شگفت‌آور بوده است. این بازی در سال ۲۰۱۲ به سبک کیک‌استارتر آغاز شد و بودجه‌ای به مبلغ ۴.۲ میلیارد دلاربه روش سرمایه‌گزاری جمعی جذب کرد. دو روز بعد، این مبلغ به ۶.۲ میلیون دلار رسید. در سال ۲۰۱۴ ، بازی ” شهروند ستاره” ۳۹.۶ میلیون دلار بودجه داشت که یک رکورد جهانی بود و در اسناد گینس ثبت شد. بودجه این بازی تا ماه مه ۲۰۱۷ به ۱۵۰ میلیون دلار رسید. این رقم همچنان در حال افزایش است.
 Arena Commander دومین بخش قابل بازی کردن در Star Citizen است این مد یک مبارزه ی فضایی تخیلی را شبیه سازی می کند که به بازیکنان اجازه می دهد با سفینه های خود به جنگ دیگر بازیکنان یا کامپیوتر بروند ، طبق گفته های سازنده ی بازی در پرواز سفینه ها جزئیات بسیار دقیقی در نظر گرفته شده اند ، پرواز سفینه ها در این بازی به توجه به جرم سفینه و محل و میزان قدرت وارد کننده های نیرو شبیه سازی شده اند .همچنین ادعا هایی  وجود دارد که گفته می شود نیروی گرانش دقیق برای فردی که سفینه را کنترل می کند در نظر گرفته شده.
بخشی‌هایی از بازی با نام Persistent Universe در دسترس کاربرانی که در کمپین کمک مالی به تولید بازی شرکت کرده‌اند، قرار دارد و قابلیت بازی‌ کردن را از نسخه‌ی آلفا ۳.۰ به بعد پیدا کرده است.

نسخه فعلی ” شهروند ستاره ” آلفا ۳.۱ است.برای اینکه بفهمیم آیا نسخه بتای این بازی تولید شده یا نه باید تاانتشار تبلیعات آن منتظر بمانیم.

منبع forbes
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=6579
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها