نبرد تمدن‌های فضایی در بازی رایگان ایو آنلاین

0 1,848

مریم فخیمی: «ایو آنلاین» (Eve Online) یک بازی ویدئویی در سبک شبیه‌سازی پرواز فضایی، بازی نقش آفرینی بر خط چندنفره گسترده، اپرای فضایی است؛ که در سال ۲۰۰۳ و در پلت‌فرم‌های لینوکس، مایکروسافت ویندوز، و مک‌اواس منتشر شده‌است.
EVE Online، محصول استودیو CCP Games است. این بازی فضایی طرفداران زیادی دارد و از مدتی پیش رایگان شد.
بیش از ۲۱۰۰۰ سال در آینده، بشریت با مصرف بیشتر منابع زمین و رشد انفجاری جمعیت، شروع به استعماردیگر بخش‌های راه‌شیری کرد. این رخداد منجر به رقابت و مبارزه بیشتری شد، اما همه چیز با کشف یک کرمچاله که به یک کهکشان ناشناخته به نام “نیوادن” راه داشت تغییر کرد.


محیط بازی در Eve Online شامل بیش از ۵۰۰۰ منظومه ستاره‌ای و همچنین ۲۵۰۰ کرمچاله است. سامانه‌های ستاره‌ای در سه دسته امنیت بالا، امنیت کم و فاقد امنیت تقسیم شده و هر کدم قوانین خاص خود را دارند. منظومه‌های ستاره‌ای شامل انواع مختلفی از اجرام آسمانی است. به طور معمول، بازیکنان سیارک‌ها، سیارات، ایستگاه‌ها، ستارگان و قمرها را در یک سیستم پیدا می‌کنند. بسیاری از سودآورترین منابع درآمدزایی بازی در سیستم‌های امنیتی خطرناک یا کم خطر یافت می‌شوند و انگیزه بازیکنان را برای شرکت در فعالیت‌های پر خطر که پاداش بالایی دارند افزایش می‌دهد. 
عمده زمان بازی در کشتی‌های فضایی سپری می‌شود. کاربران می‌توانند به ایستگاه‌ها که برای آن‌ها مکانی است امن متصل شده و از خدمات ایستگاه مانند تعمیر، بازیابی و دادوستد استفاده کنند.


کشتی‌های بازی در رده‌های مختلفند، ازسفینه‌های کوچکی که تنها چند ده متر طول دارند تا سفینه‌های تجاری غول پیکر که تا 17 کیلومتر طول دارند. این سفینه‌ها نقش‌های مختلف دارند و در اندازه، سرعت، استحکام و قدرت جنگاوری متفاوتند. کشتی های کوچک تر به طور کلی سریع‌ترند و قادر به از بین بردن اهداف خود هستند اما برای نابودی سفینه‌های بزرگتر مناسب نیستند در حالیکه سفینه‌های تجاری قدرت جنگاوری بیشتری دارند اما بسحتی می‌توانند به اهداف متحرک کوچک دست یابند.
 در این بازی قواعد اقتصادی واقعی و بسیار پیچیده‌ای حاکم است، چندین حزب سیاسی وجود دارند که گاهی با هم متحد می شوند و گاهی به هم خیانت می کنند.
شما باید اعضا کلونی را تشویق یا مجبور کنید کارهایی مانند فرزندآوری  -برای اطمینان از بقای نهایی گونه-، مدیریت منابع و بالا بردن رتبه خود را انجام دهند. تقریباً می توان گفت که فعالیت تک تک بازیکنان یک گروه در بازی موثر بوده و کم کاری آن ها می توان خسارات سختی به کل تیم و آن بازیکن وارد کند.

اگر در این بازی به سطح قابل قبولی دست یافته باشید و به معنای دیگر حرفه ای باشید، باید بدانید که ۲ راه برای گذراندن وقت خود در بازی دارید: تبدیل شدن به یک دزد فضایی شرور که تنها هدفش قتل و غارت و نابودی سایر بازیکنان است، و یک تاجر فضایی که تنها به سرمایه های خود فکر می کند و اینکه چگونه به سادگی آن ها را بگستراند. در این بازی فعالیت‌هایی مانند کند و کاو در دنیای بازی، انجام کار های مختلف جهت کسب درآمد مانند حفاری در معادن و خرید و فروش، مبازره با بازیکنان واقعی جهت تست برتری خود و همچنین تعامل میان بازیکنان وجود دارد.
 شرکت CCP Games که توسعه دهنده بازی Eve Online است با شرکت PlayRaven همکاری دارد و قرار است در سال جاری میلادی نسخه موبایلی این بازی نیز عرضه شود.

برای دانلود یا بازی رایگان وارد سایت شوید.

https://www.eveonline.com/

منبع
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=6271
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها