معرفی اپلیکیشن؛ با برنامه ردیاب ماهواره، مصنوعات ساخت بشر را در آسمان پیدا کنید

0 3,829

 مریم فخیمی: همیشه می خواستید که عبورایستگاه فضایی بین‌المللی و ماهواره‌های ساخت بشر را از آسمان محل سکونتتان رصد کنید؟ با برنامه ردیاب ماهواره (Satellite Tracker) به راحتی می‌توانید دریابید که کدام ماهواره در آسمان محل سکونتتان دیده می شود و پیشبینی‌های عبور آنها را ببیند. این برنامه به طور خاص برای ردیابی آسان ماهواره‌ها طراحی شده است.
این برنامه جدید ردیاب ماهواره در میان برنامه‌های کاربردی ماهواره‌ای به خاطرخصوصیاتی چون جذابیت، استفاده آسان و سریع برجسته است. 

ویژگی‌های اصلی:
★ ردیاب ماهواره‌ای ساده و فوری
★ ماهواره‌های مهم و حقایق جذاب درباره آن‌ها 
★ زمان‌سنج گردش ماهواره‌ای
★ پیش‌بینی گذر ماهواره
★ انتخاب محل سکونت

این اپلیکیشن شامل ردیابی ایستگاه فضایی بین‌المللی، تلسکوپ فضایی هابل ، ADEOS II، Ajisai، Akari، ALOS، Aqua، Envisat، ERBS، Genesis I، Genesis II ، Resurs – DK No.1، Seasat، Suzaku، Tiangong – 1  است.

این برنامه به شماره نشان می‌دهد که ایستگاه فضایی بین‌المللی در زمان انتخابی شما کجا است و آیا از محل سکونت شما در زمین دیده می شود.

چگونه از این ماهواره‌یاب استفاده کنیم؟
هر ماهواره‌ای که از لیست انتخاب کنید، مکان فعلی آن را در آسمان ودر زمان انتخابی نشان می‌دهد. همچنین ماهواره‌ای که درلحظه در آسمان محل سکونتتان است را می‌توانید بیابید. مدت زمان عبور ایستگاه فضایی بین‌المللی یا ماهواره‌های مختلف از فراز شهرتان را نیز نمایش می‌دهد. 
یک هشدار به شما اطلاع خواهد داد که چند دقیقه بعد می‌توانید گذرISS  یا دیگر ماهواره‌ها را در آسمان ببینید. فهرست گذرها به شما اجازه می‌دهد تا برای گذر هر چند ماهواره که می‌خواهید مشاهده کنید، زنگ هشدار را تنظیم کنید.

گزینه  fly-with-satellite را انتخاب کنید و از تماشای تصویر سه بعدی حرکت ماهواره‌ها با سرعت و موقعیت واقعی بر فراز زمین لذت ببرید. در حالی که حرکت ماهواره را دنبال می‌کنید جزییات مدل آن را به صورت سه بعدی نیز خواهید دید. 
می‌خواهید خودتان در لحظه ماهواره را در آسمان پیدا کنید؟ به دنبال نشانگر ویژه بروید و نور ماهواره در حال حرکت را بر فراز محل سکونتتان ببینید.
برای تعیین موقعیت مکانی خود، به صورت خودکار یا دستی آن را از لیست انتخاب کنید. مکان شما با یک نشانه روی زمین مشخص می‌شود، بنابراین می توانید ماهواره‌هایی که در آسمان محل سکونتتان حرکت می‌کنند را ببینید.
اگر شما عاشق علم یا نجوم هستید، این برنامه کاربردی می‌تواند برای شما جذاب باشد. ردیابی ماهواره‌ها برای بچه‌ها نیز یک فعالیت علمی جالب و عالی است. 

لینک دانلود:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.vitotechnology.SatelliteTracker

منبع
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=5905
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Asad
Asad
3 سال قبل

برنامه بسیار جالبیست