حمام منزلتان را شبیه به یک ایستگاه فضایی کنید

0 14

کمپانی توتو (Toto) که تولیدکننده تجهیزات لوکس دستشویی به‌حساب می‌آید، در ماه مارس ۲۰۱۷ برای نخستین بار از Flotation Tub رونمایی کرد اما در نمایشگاه CES 2018 فرصتی پیش آمد تا خبرنگاران از نزدیک شاهد آن باشند. این وان منحصربه‌فرد، برخلاف سطح تخت وان های مشابه، از سطح زیرین خمیده بهره‌مند شده که بدن فرد را به حالت خمیده درمی‌آورد و احساسی شبیه به شناور بودن روی آب دریا ایجاد می‌کند.


توتو مدعی شده که فضانوردان در جاذبه صفر دقیقاً به همین شکل می‌خوابند و از طرف دیگر می‌گوید برای یک دهه مشغول تحقیق درزمینهٔ «ریلکسیشن عصبی» بوده تا به افراد کمک کند که کارهای عقب‌افتاده را از ذهن خود خارج کرده و حداقل برای چند دقیقه، به آرامش برسند. ظاهراً ترکیب فاکتورهای مختلفی مانند وضعیت قرارگیری بدن، جریان آب و نور می‌تواند ذهن انسان را در وضعیتی تعمقی قرار دهد.
وان مورداشاره از جنس پلیمر و مرمر است و از یک چراغ ال‌ای‌دی (LED) در کفه بهره‌مند شده که بسته به انتخاب شخص، امکان خاموش یا روشن کردن آن وجود دارد. علاوه بر موتورهایی که جریان آب را روی بدن حرکت می‌دهند، وان Flotation Tub از یک بالش مخصوص گردن نیز بهره‌مند شده که با تنظیم آن می‌توانید جریان آب را از روی شانه‌ها حرکت دهید و احساسی شبیه به دوش حمام ایجاد نمایید.

 

منبع دیجیاتو
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=5539
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها