نپال مشتری جدید ماهواره رژیم صهیونیستی

0 1,902

سیروس برزو: شرکت اسپیس کام، مدیریت ناوگان ماهواره‌ای آموس اعلام کرد با شرکت شبکه رسانه دیش نپال، قراردادی بلندمدت به امضا رسانده تا این کشور بتواند از امکانات ماهواره آموس-۴ (Amos-4) برای به دست آوردن ظرفیت بیشتر خدمات‌رسانی استفاده کند. آموس-۴، از موقعیت مداری ۶۵ درجه‌ای شرقی برخوردار است که مجموعه گسترده‌ای از خدمات ماهواره‌ای را برای مشتریان از جنوب آسیا تا شرق آفریقا فراهم می‌کند.
شرکت دیش مدیا نت ورک نپال (Dish Media Network Ltd) متعلق به مدیریت شبکه‌های دیجیتال نپال به شکل سریعی در حال رشد است و شرکت دیش هوم (Dishhome) به‌عنوان اصلی‌ترین زیرمجموعه آن، همه نپال را پوشش می‌دهد. ظرفیت ماهواره‌ای آموس-۴، به دیش هوم  اجازه می‌دهد خدمات HD و UHD را به بینندگان خود در سراسر نپال ارائه دهد و کانال‌های جدیدی را به خدمات قبلی خود بیفزاید.
بنا به اطلاعات منتشره از سوی طرفین، قرارداد بهره‌برداری شرکت دیش هوم  از آموس-۴ تا پایان عمر مفید ماهواره را شامل می‌شود. سودیپ آچاریا، مدیرعامل دیش مدیا نت ورک  درباره این قرارداد اظهار داشت: «رشد چشمگیر عملیات پخش ما به‌طور مستقیم با همکاری طولانی‌مدت ما با اسپیس کام  و قابلیت‌های ماهواره آموس-۴ مرتبط است. شرکت دیش هوم  اینک قادر به ارائه محتوای باکیفیت بهتر و همچنین پخش باکیفیت بالا برای بهبود مشاهده مشتریان است و این همکاری به ما اجازه می‌دهد رشد چشمگیر داشته باشیم.»
دیوید پولاک، رئیس و مدیرعامل اسپیس کام نیز گفته است: «روابط مداوم و رو به رشد ما با شرکت دیش هوم ، نشان‌دهنده ماهیت فنی ماهواره‌ای و خدمات‌رسانی مناسب گروه ما است. موقعیت آموس-۴ در ۶۵ درجه‌ای شرقی، اسپیس کام را قادر به پاسخگویی به نیازهای فعلی و آینده موقعیت ماهواره‌ای قدرتمند می‌کند که می‌تواند خدمات به مشتری‌هایشان را افزایش دهد.»
آموس گروهی از ماهواره‌های ارتباطی رژیم صهیونیستی هستند که توسط شرکت اسپیس کام  اداره می‌شوند. پنج دستگاه از ۶ ماهواره آموس توسط رژیم صهیونیستی و آموس ۵ توسط شرکت رشتنف روسیه ساخته‌شده‌اند. پرتاب ماهواره‌های آموس که از ۱۹۹۶ آغاز گردید و آخرین آن در ۲۰۱۳در مدار قرار گرفت توسط ماهواره‌بر‌های سایوز، زنیت، پروتون، آریان و فالکون ۹ از پایگاه‌های فضایی بایکونور در قزاقستان، مرکز فضایی گویان و کیپ کاناورال در فلوریدا انجام‌شده است.

با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=5530
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها