فرصت طلایی برای فعالان حوزه ترویج فناوری فضایی؛ تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره ملی فضا و رسانه

0 1,577

مهلت ارسال اثر به اولین دوره جشنواره ملی فضا و رسانه تا پنجم دی ماه تمدید شد و خبرنگاران، فیلم‌سازان، انیمیشن‌سازان و علاقمندان می‌توانند آثار منتش شده یا در دست انتشار خود را در بخش‌های رسانه‌های نوشتاری و فیلم‌کوتاه و پویا نمایی  به دبیر خانه این جشنواره ارسال کنند. پایگاه خبری تحلیلی فضایی ایران، اسپاش با حمایت مرکز ملی فضایی و مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت به همراه شاخه دانشجویی اتحادیه صنایع هوافضایی اولین جشنواره ملی فضا و رسانه را با هدف توجه بیشتر به کارکردهای رسانه در حوزه فناوری و صنعت فضایی همزمان با روز ملی فناوری فضایی برگزار و به برترین آثار جوایز ارزنده‌ای را اعطا خواهد کرد. در این جشنواره با بهره‌گیری از دانش و تجربه فعالان خبره دو حوزه رسانه و فضا، آثار رسانه‌ای انتشار یافته در این زمینه بررسی می‌شود.

مخاطبان اصلی این جشنواره روزنامه‌نگاران، نویسندگان و تولید کنندگان فیلم، پویانمایی و بازی و اپلیکیشن هستند. بدین‌ترتیب آثار ارائه شده در «اولین جشنواره ملی فضا و رسانه»، شامل: اخبار و مقالات منتشر شده یا تهیه شده برای انتشار در رسانه‌های مکتوب عمومی از جمله روزنامه‌ها، وبسایت‌ها، وبلاگ‌ها، فیلم‌های کوتاه و پویانمایی در این حوزه می‌باشند که با محورهای مختلف صنعت و فناوری فضایی، علوم و اکتشافات فضایی و برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری فضایی ارتباط داشته باشند.

کیفیت و تکنیک بالا در محتوای ارائه شده، میزان ارتباط محتوا با محورهای گفته شده از جمله مهمترین معیارهای ارزیابی آثار توسط داوران در این بخش است.علاوه بر این در بخش ویژه‌ای به نام «صداگذاری طنز فضایی»، عموم افراد که از ذوق هنری برخوردارند می‌توانند با صداگذاری بر روی فیلم‌های فضایی از جمله فیلم‌های مستند و واقعی از موضوعات مرتبط با فضا مانند فیلم‌های مستند نجومی، زندگی فضانوردان، صحنه‌های پرتاب فضاپیما و ماهواره یا حتی قطعات فیلم‌های فضایی سینمایی یا هرگونه فیلم مرتبط دیگر کلیپ‌های طنز با موضوعات دلخواه ساخته و برای داوری در جشنواره ارسال نمایند.

اطلاع رسانی اخبار، نحوه ثبت نام و ارسال آثار و شیوه نامه اجرایی جشنواره 


به‌منظور اطلاع رسانی شرکت کنندگان از آخرین اخبار و وضعیت جشنواره، نحوه ثبت نام و ارسال آثار، شیوه نامه اجرایی جشنواره و فرآیند داوری‌ها، کانال تلگرامی جشنواره با نشانی SpaceMediaFestival2018@ راه‌اندازی شده است. علاقمندان در دو قالب حقیقی یا حقوقی می‌توانند جهت شرکت در این جشنواره، فرم ثبت‌نام را از کانال فوق دریافت نموده و پس از تکمیل آن، به همراه اثر یا آثار خود به کانال مربوطه و یا به آدرس الکترونیکی MediaFestival2018@espash.ir ارسال نمایند. شرایط و نحوه ارسال آثار در لینک زیر توضیح داده شده است.

با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=5283
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها