فراخوان دومین دوره رقابت کشوری داستان‌نویسی علمی‌تخیلی و نقاشی با موضوع نجوم و فضا

0 1,628

مریم فخیمی: انجمن نجوم آیاز تبریز در نظر دارد به مناسبت هفته جهانی فضا دومین دوره مسابقه کشوری “رویای کهکشانی من” را برگزار کند.
رقابت “رویای کهکشانی من” با هدف آشنایی مردم با اهمیت نجوم و فضا، نقش یافته‌های این حوزه در بهبود زندگی بشر و زیبایی‌های چشم نواز آسمان شب برگزار می‌شود. این مسابقه که به مناسبت هفته جهانی فضا تدارک دیده شده است فرصتی است برای علاقمندان به نقاشی و نویسندگی تا استعداد خود را این بار در حوزه «نجوم و فضا» بیازمایند.
این رقابت در سه بخش داستان علمی‌تخیلی، نقاشی کودک و نوجوان و نقاشی بزرگسال برگزار خواهد شد. بخش داستان‌نویسی فاقد محدودیت سنی است و متون داستان  باید در قالب فایل word  و با حداقل 300 لغت تنظیم شود. بخش نقاشی ویژه دو گروه سنی 7 تا 15 سال و 15 سال به بالا است و تمام آثار با هر تکنیک و ابزاری پذیرفته خواهد شد.
محمد قصاع، داوود خدایی و نوید فرخی داوران بخش داستان کوتاه می‌باشند. مینا نیک‌رزم، رضا غفوری و جابر اسدی وظیفه داوری آثار نقاشی را بر عهده دارند.

نفرات برتر این رقابت در همایش هفته جهانی فضا که در مهر ۹۶ برگزار خواهد شد معرفی و هدایای آن‌ها اهدا خواهد شد. به نفرات برتر استان آذربایجان‌شرقی نیز هدایایی به رسم یادبود اعطا خواهد شد.

آخرین مهلت ارسال آثار  20 شهریور 96 اعلام شده است.

علاقمندان می‌توانند آثار نقاشی‌ را به همراه مشخصات شامل نام کامل، سن، تحصیلات، نشانی و شماره تماس ضمیمه اثر کرده و به نشانی تبریز، خیابان امام، جنب مسجد کبود، مجتمع تجاری ابریشم، طبقه همکف، پلاک ۱۸، مرکز عرضه تجهیزات نجومی آذر استار (کدپستی: ۵۱۳۶۹۱۵۱۹۱ ) ارسال کنند. آثار داستانی به همراه مشخصات کامل  به Ayazastro@gmail.com  ارسال شود.

حامیان رقابت: حوزه‌ هنری شهرداری تبریز، پایگاه خبری اسپاش و مجله نجوم

اطلاعات دقیق، قوانین و شیوه ارسال آثار را در این لینک بخوانید:
http://ayazastro.com/sci-fi-short-story-and-painting-competitions-ayaz-96/

اطلاعیه دوم شامل جدول شاخص ویژه بخش داستان:
http://ayazastro.com/sci-fi-short-story-and-painting-competitions-ayaz-96-2/

با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=3966
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها