پخش فصل دوم سریال فضایی مندلورین به‌زودی آغاز می‌شود+تریلر

0 1,152

پخش فصل دوم سریال مندلورین (The Mandalorian) که اسپین آف جدیدی از مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان محسوب می‌شود و در سبک وسترن فضایی ساخته شده، از ۳۰اکتبر (۹آبان) آغاز می‌شود. وسترن فضایی از مضامین و مفهوم وسترن در داستان‌های علمی-تخیلی استفاده می‌کند. فصل اول این سریال مورد اقبال وسیع مخاطبان قرار گرفت، به‌طوری‌که امتیاز ۸.۷ از ۱۰ را با رأی حدود ۲۰۰ هزار بیننده در سایت IMDB کسب کرد. 

مندلورین‌ها طایفه‌ای جنگجو از سیاره مندلور (Mandalore) هستند که در سریال انیمیشنی جنگ ستارگان: جنگ‌های کلونی (Star Wars: The Clone Wars) معرفی شدند. ماجرای این سریال جذاب در دنیای خیالی جنگ ستارگان می‌باشد و درباره‌ یک تفنگدار تنهاست که درد و رنج‌های زیادی کشیده است. این شخصیت در یک کهکشان دورافتاده سرگردان می‌باشد و سعی دارد تا به هدف خود برسد. نقش شخصیت‌های اصلی سریال مندلورین را پدرو پاسکال (Pedro Pascal)، کارل ودرز (Carl Weathers) و جینا کارانو (Gina Carano) ایفا می‌کنند.

خالق اصلی این سریال جان فاورو (Jon Favreau) است؛ کسی که کارگردانی فیلم‌های مشهوری چون کتاب جنگل (The Jungle Book)، مرد آهنی (Iron Man) و شیر شاه (The Lion King) را در کارنامه خود دارد. این سریال مخصوص شبکه دیزنی+ (+Disney) است و فصل اول آن ۸ قسمت دارد که پخش آن اواخر سال ۲۰۱۹به‌اتمام رسید. سریال با نظر مثبت منتقدان و تماشاگران همراه بود و به‌خصوص شخصیت بِیبی یودا (Baby Yoda) بسیار مورد توجه قرار گرفت.

 

wikipedia ، wikipedia ، youtube ، imdb ، hexdownload ، plaza ، space

با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=15926
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها