اینتلست به‌دلیل مشکلات مالی ناشی از شیوع کرونا اعلام ورشکستگی کرد

0 388

شرکت چندملیتی ارتباطات ماهواره‌ای اینتلست (Intelsat) به‌مرکزیت لوکزامبورگ به‌تازگی و به‌دلیل تأثیرات شیوع ویروس کرونا، مطابق قانون فصل ۱۱ آمریکا اعلام ورشکستگی کرد. آن‌گونه که در بیانیه اینتلست آمده، این شرکت ۱۵ میلیارد دلار بدهی دارد و به‌منظور سازماندهی دوباره عملیات‌های خود ناچار به انجام این اقدام شده است.

در همین راستا و با توجه به تصمیم کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده (US Federal Communications Commission به‌اختصار FCC) جهت پاکسازی باند C به‌منظور استفاده از آن برای ارتباطات 5G قرار است اینتلست از طرف کمیسیون یادشده مبلغ ۴.۸۷ میلیارد دلار دریافت کند. برای این امر لازم است این شرکت ماهواره‌های خود را از این باند خارج کند که این کار به‌تدریج و با کاهش نرخ‌های داده مشتریان اینتلست از ۵۰۰ مگاهرتز به ۲۰۰ مگاهرتز تا سال ۲۰۲۳ صورت خواهد گرفت.

البته اینتلست به‌لطف ۱ میلیارد دلار اعتبار مالی‌اش کماکان امکان خرید ماهواره‌های نسل دوم در زمان ورشکستگی‌اش را دارد؛ مبلغی که به این شرکت اجازه می‌دهد به تهیه ماهواره‌های جایگزین باند C برای ارتباطات 5G به‌منظور شرکت در حراج آینده FCC اقدام کند.

 

space ، spacenews ، spacedaily

با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=15240
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کاربران ناشناس
کاربران ناشناس
3 سال قبل

برخی از مطالب از منابع دیگری نوشته شده که در پایین خبر به صورت هایپرلینک مشخص شده اند

ح.ا
ح.ا
3 سال قبل

سلام
به نظر میرسد اشکالاتی در ترجمه وجود د ارد.
مبلغ 4.87 میلیارد دلار بایت خالی کردن باند فرکانسی برای استفاده در ماهواره های 5G می باشد و برای این کار اینتلست مبلغ 1 میلیون دلار هزینه خواهد کرد.
در اصل خبر صحبتی از این که اینتلست برای ورود به ماهواره های نسل جدید 5G اقدامی خواهد کرد اشاره نشده است.
موفق باشید