معرفی وبسایت کاریابی در صنعت فضایی

0 782

علیرضا فتحی: با پیشرفت صنعت فضایی و افزایش فارغ‌التحصیلان رشته مهندسی هوافضا، تعداد متقاضیان کار در این صنعت با رشد قابل توجهی مواجه شده است و البته سازمان‌های فضایی دولتی و شرکت‌های خصوصی نیز از این افزایش تقاضای کار استقبال می‌کنند؛ چرا که با پا به سن گذاشتن دانشمندان و فعالان نسل‌های گذشته صنعت فضایی نیاز به نیروی تازه‌نفس و باانگیزه وجود دارد. در مطلب حاضر وبسایتی را به شما معرفی می‌کنیم که سعی دارد نقش روزنامه نیازمندی‌ها را در صنعت فضایی ایفا کند. وبسایت اسپیس ایندیویجوالز (Space Individuals) با جمع‌آوری و انتشار آگهی‌های استخدام شرکت‌های فضایی در اروپا و آمریکا، همچون پلی کارفرمایان را به افراد جویای کار در این عرصه متصل می‌کند.

اسپیس ایندیویجوالز توسط دو مهندس هوافضا به نام‌های کینگا استرنیک (Kinga Sternik) و ایگور زاگنینسکی (Igor Zagnienski) از اتریش با هدف ارائه فرصت‌های شغلی به فارغ‌التحصیلان این رشته و دیگر افرادی که قصد فعالیت در صنعت فضایی را دارند. تاسیس شده است. از زمان راه‌اندازی این وبسایت در نوامبر سال ۲۰۱۷ تاکنون آگهی‌های زیادی در اسپیس ایندیویجوالز ثبت شده است و در لحظه نگارش این مطلب بیش از ۲۷۰ آگهی فعال در این پایگاه وجود دارد؛ آگهی‌هایی که بعضا از طرف سازمان فضایی اروپا (ESA) یا مرکز هوافضای آلمان (DLR) به ثبت رسیده‌اند. لازم به ذکر است که آگهی‌های موجود در اسپیس ایندیویجوالز منحصر به مهندسین هوافضا نیست و برای استخدام مهندسین نرم‌افزار، مکانیک و برق نیز آگهی‌هایی در این سایت موجود است.

هنگام مشاهده هر آگهی در اسپیس ایندیویجوالز مواردی را مشاهده می‌کنید که عبارت‌اند از: شرکت استخدام‌کننده و موقعیت مکانی آن، نوع قرارداد، تاریخ اعتبار آگهی، خلاصه‌ای از شرایط کاری و مسئولیت‌ها، مهارت‌های مورد نیاز و حقوق و مزایای کاری. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آگهی‌ها و اخذ پذیرش علاوه بر مراجعه به وبسایت شرکت آگهی‌دهنده، می‌توان از طریق اسپیس ایندیویجوالز نیز اقدام نمود. لازم به ذکر است که همچون سایت معروف لینکدین (LinkedIn) در این وبسایت نیز می‌توانید برای خود یک پروفایل ایجاد کرده و رزومه خود را در آن بارگذاری نمایید تا ۱۲۰ شرکت فضایی فعال در اسپیس ایندیویجوالز، از جمله مید این اسپیس (Made In Space)، تلسپازیو (Telespazio) و اچ ای اسپیس (HE Space) در صورت نیاز با شما تماس حاصل کنند.

وبسایت اسپیس ایندیویجوالز فرصت مناسبی را برای اشتغال علاقه‌مندان به صنعت فضا فراهم آورده است. حتی اگر هنوز فارغ‌التحصیل نشده باشید یا به دنبال کاری پاره‌وقت در شرکت‌های فضایی باشید، با جست‌وجو در این سایت ممکن است گزینه مد نظر خود را بیابید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اسپیس ایندیویجوالز و مشاهده فرصت‌های شغلی می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=14554
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Kiarash
Kiarash
4 سال قبل

من هر کاری کردم نشد ثبت نام کنم.لطفا راهنماییم کنید۰۹۳۷۰۲۹۶۲۰۰