بازی فضایی اکشن Space Pioneer برای اندورید

0 854

اسپیس پایونیر (Space Pioneer) یک بازی فضایی جذاب از دسته بازی‌های اکشن می‌باشد که توسط تیم بازی‌سازی ویوید گیمز (Vivid Games S.A) ساخته شده و به صورت رایگان منتشر گردیده است. در این بازی شما نقش یک فضانورد را ایفا خواهید کرد که وارد سیاره‌های مختلف شده و با بیگانگان زیادی روبرو خواهید شد. همچنین در این بازی کاوش و تسخیر دنیاهای جدید عجیب‌و‌غریب در یک ماجراجویی فضایی را تجربه خواهید کرد.

سلاح‌های خود را آماده کنید تا با آدم فضایی‌هایی که به شما حمله می‌کنند مقابله نموده و آن‌ها را شکست دهید. در بازی اسپیس پایونیر می‌توانید سلاح‌های جدید تهیه کرده و یا سلاح‌های فعلی خود را ارتقا دهید و همین‌طور مهارت‌های رزمی منحصر‌به‌فرد خود را در برابر دشمنان به نمایش بگذارید؛ به سیاره‌های مختلف بروید تا پیشگام فضایی شده و آنجا را تسخیر نمایید.

 اسپیس پایونیر گام به گام سخت‌تر خواهد شد و همچنین شامل سه سطح مختلف معمولی، سخت و خیلی سخت می‌باشد که انتخاب آن با شماست. به‌علاوه، شما در این بازی دارای یک پایگاه فضایی هستید که باید آن را گسترش دهید؛ پایگاه خود را سفارشی کنید و ارتقا دهید تا تولید منابعتان را بالا برده و تجهیزات خود را قدرتمند نمایید.

هم‌اکنون می‌توانید این بازی فضایی را از پلی‌استور دانلود کنید.

منبع androidkade
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=14521
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها