1398/09/08

Kerbal Space Program 2؛ سفر به فضای بی‌کران

بازی فضایی Kerbal Space Program 2 یک بازی موبایل است که در آن سفر‌های بین‌ستاره‌ای و ساخت مستعمره در فضا را تجربه خواهید کرد.
Kerbal Space Program 2؛ سفر به فضای بی‌کران

بازی فضایی Kerbal Space Program 2 یک بازی موبایل است که در آن سفر‌های بین‌ستاره‌ای و ساخت مستعمره در فضا را تجربه خواهید کرد. دنباله‌ بازی 2 Kerbal Space Program در سبک شبیه‌ساز فضایی پس از سال‌ها انتظار توسط تیمی متشکل از طرفداران بازی قبلی این سری به نام Star Theory در دست ساخت است و در این دنباله اکنون به بازیکن اجازه‌ ساخت جامعه و رشد آن در سطح سیاره داده خواهد داد.

به‌گفته‌ کارگردان Kerbal Space Program 2، در این بازی نوعی ویرایشگر مستعمرات وجود خواهد داشت اما به این صورت است که این کار در محل صورت می‌گیرد؛ یعنی قطعات مختلف در دسترس بازیکن قرار دارد و او می‌تواند شرایط واقعی استفاده از آن‌ها را تجربه نماید.

Kerbal Space Program 2؛ سفر به فضای بی‌کران

در Kerbal Space Program 2 رشد دادن کلونی‌ها آسان نیست و به یکباره نمی‌توان شاهد تمدن فضایی عظیمی بود؛ از این رو باید گام‌ به گام تمدن خود را توسعه داد. هنگام ساخت اولین مستعمره، می‌توان از قطعات کوچک و پیش‌ساخته‌شده‌‌ای که بازی در اختیار بازیکن می‌گذارد، استفاده نمود. سپس به مرور زمان و با پیشرفت در بازی، قطعات پیشرفته‌تر و آیتم‌های بهتری باز خواهند شد که به کمک آن‌ها می‌توان تمدن را گسترش داد. پیشرفت در بازی کاملاً به جمعیت تمدن‌ها وابسته است. تنها چند تن از کربال‌ها (‌موجودات بامزه‌ داخل بازی و درواقع نژادی که تمدن بازی را تشکیل می‌دهند) اولین و ساده‌ترین قرارگاه بازیکن را کنترل می‌کنند و سپس با افزایش جمعیت، آن‌ها فناوری‌های پیشرفته‌تری را در اختیار او خواهند گذاشت.

ویژگی هیجان‌انگیز دیگر Kerbal Space Program 2، سفر‌های میان‌ستاره‌ای است؛ نه‌تنها می‌توان در منظومه‌ خود به ساخت تمدن پرداخت، بلکه می‌توان به یک کهکشان دیگر سفر کرد و آنجا را برای سکونت انتخاب نمود. البته این مورد به شرطی پیش خواهد آمد که سفینه‌ای مجهز و در حد سفر‌های میان‌ستاره‌ای ساخته شود. ساخت سفینه‌ مورد نیاز برای چنین سفر‌هایی در بازی، چالش بزرگی محسوب می‌شود.

Kerbal Space Program 2 همچنین از بازی قبلی این سری بسیار زیباتر به‌نظر می‌رسد. این مورد مخصوصاً در قسمت‌های مربوط‌ به پرتاب فضاپیما و انفجار‌های مختلف خیلی بیشتر به چشم می‌آيد چراکه از لحاظ نورپردازی و افکت‌های دود، این بازی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای کرده است. بازی Kerbal Space Program 2 در بهار سال آینده برای رایانه، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس‌وان منتشر خواهد شد.

منبع: زومجی