معرفی بازی موبایل The Solaroid؛ تنها محافظ کهکشان

0 533

اگر شما از آن افرادی هستید که علاقه زیادی به بازی‌های فضایی دارید و دوست دارید که کهکشان را از هرگونه نیروی ناشناخته پاک کنید، بازی موبایل The Solaroid مخصوص شما است. بازی آیفون و اندروید The Solaroid کاملا رایگان است و حجمی بالغ بر ۲۰ مگابایت دارد.

لازم به ذکر است که این بازی با درجه سنی PEGI 3 عرضه شده است و برای افراد بالای ۴ سال کاملاً مناسب است. بازی اندروید The Solaroid محوریتی دفاعی دارد. شما طی مراحل مختلف باید به سرتاسر جهان سفر کنید و سیاره‌هایی را که منابع بسیار زیادی دارند، کشف نمایید. سعی کنید با دریافت امتیازهای بیشتر، کشتی فضایی خود را ارتقا داده و تجهیزات بهتری پیدا کنید؛ تجهیزاتی که توسط آن‌ها می‌توانید موجودات ناشناخته را که از درون یک کرم چاله بیرون آمده‌اند، نابود کنید. در بازی موبایل The Solaroid یک قابلیت به نام جستجوگر ستاره وجود دارد که شما با وارد کردن مختصات خاصی می‌توانید این جستجوگر را به آنجا فرستاده و به دنبال تجهیزات، کریستال‌ها و مواد معدنی در سرتاسر جهان بگردید.

نکته‌ قابل ذکر این است که شما بعد از مرحله پنجم قادر به استفاده از این جستجوگر هستید. هر قطعه از تجهیزات، کاملاً منحصر به فرد هستند و آمار و وضعیت آن‌ها کاملا تصادفی است. زمانی که یک سیاره با مواد معدنی پیدا کردید، دیگر لازم نیست که به بازی کردن ادامه دهید؛ فقط یک ربات مخصوص معدن به آنجا بفرستید و صبر کنید تا خروجی آن را بگیرید، حتی زمانی که خارج از بازی هستید. شما در این بازی باید از تمام قوای خود در جهت حفظ و نگهداری کهکشان استفاده نموده و موجودات ناشناخته را از بین ببرید؛ چرا که سرنوشت سرتاسر کهکشان به نوعی در دستان شما است. این بازی همچنین یک جدول رتبه‌بندی هم دارد که شما با جمع‌آوری امتیازهای بیشتر می‌توانید در جایگاه بالاتری از این جدول قرار بگیرید.

گفتنی است The Solaroid به‌صورت عمودی در موبایل اجرا می‌شود. شما برای استفاده از این بازی به اینترنت نیاز ندارید اما برای ورود به یک سری بخش‌ها، مانند بخش خرید، باید اینترنت خود را متصل کنید. همانند خیلی از بازی‌های رایگان دیگر، بازی آیفون The Solaroid نیز بخش پرداخت درون‌برنامه‌ای دارد و شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ در نظر گرفته شده، از قابلیت‌ها و امکانات ویژه بازی استفاده نمایید. بازی موبایل The Solaroid در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم‌عامل iOS و اندروید قرار دارد. شما می‌توانید به‌صورت کاملاً رایگان این بازی را از اپ‌استور و گوگل‌پلی خود دانلود کنید.

منبع زومجی
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=14370
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها