بازی موبایل Space Unknown؛ نجات کهکشان با سبکی قدیمی

0 838

Space Unknown یک بازی موبایل است که در آن سرنوشت و آینده کهکشان در دستان شما است و باید آن را از دست نیروهای ناشناخته نجات دهید. بازی Space Unknown از آن دسته بازی‌هایی محسوب می‌شود که نوستالژی و خاطرات قدیمی را با سبکی بسیار جذاب برایتان فراهم می‌کند. این بازی اندروید و آیفون کاملا رایگان است و حجمی بالغ بر ۲۰۰ مگابایت دارد. لازم به ذکر است که Space Unknown با درجه سنی PEGI 3 عرضه شده است و برای افراد بالای ۴ سال کاملاً مناسب محسوب می‌شود.

در بازی اندروید Space Unknown جذاب و فضایی سرنوشت کهکشان در دستان شما قرار دارد. تمام حفره‌ها و دروازه‌هایی که سرتاسر فضا وجود دارند، باز شده‌اند و از درون آن‌ها یک نیروی ناشناخته هم پدید آمده است. به نظر می‌رسد که این نیروی ناشناخته قصد دارد تا تمام زندگی‌هایی را که سرتاسر کهکشان وجود دارد، از بین ببرد. حال که سرنوشت وجودی تمام موجودات ساکن در این کهکشان در معرض خطر قرار گرفته است، شما باید ماجراجویی خود را هرچه زودتر آغاز کنید. شما باید به درون تک تک این چاله‌ها بروید و با نیروهای ناشناخته‌ای که درون آن‌ها وجود دارد، مبارزه کنید.

در این بازی، هر چقدر که بهتر بازی کنید و فاکتورهای مورد نیاز را رعایت کنید، امتیاز بیشتری می‌گیرید و در تابلو امتیازدهی، جایگاه بالاتری را به دست می‌آورید.به همین ترتیب شما می‌توانید خود و دوستانتان را به چالش بکشید تا امتیازات بالاتری را کسب کنید. باید تمام حواس خود را جمع کنید تا در هنگام بازی، به موقع تیراندازی کنید و به موقع هم دور خود سپری ایجاد کنید تا از آسیب دیدن جلوگیری نمایید. هر دشمن رفتار منحصر به فردی دارد که شما با کمی بازی کردن می‌توانید به الگوی آن پی ببرید و عملکرد بهتری داشته باشید. در این وضعیت، کهکشان تنها با کمک شما می‌تواند نجات پیدا کند.

لازم به ذکر است که این بازی به‌صورت عمودی در موبایل اجرا می‌شود. شما برای استفاده از این بازی به اینترنت نیاز ندارید اما برای ورود به یک سری بخش‌ها، مانند بخش خرید، باید اینترنت خود را متصل کنید. همانند خیلی از بازی‌های رایگان دیگر، بازی آیفون Space Unknown هم بخش پرداخت درون برنامه‌ای دارد و شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ در نظر گرفته شده، از قابلیت‌ها و امکانات ویژه بازی استفاده کنید. بازی موبایل Space Unknown در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم‌عامل iOS و اندروید قرار دارد. شما می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان این بازی را از از پلی‌استور و اپ‌استور دانلود نمایید.

منبع زومجی
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=14342
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها