معرفی بازی موبایل Black Paradox؛ نابودی سازمان جنایتکار فضایی

0 484

در بازی موبایل Black Paradox باید به مصاف سازمان جنایتکاری بروید که از دل جهنم آمده‌اند و نیروهای‌شان به بی‌رحمانه‌ترین شکل ممکن قصد نابودی شما را دارند. این بازی جذاب توسط استودیوی تاینی گیمز (Tiny Games) ساخته شده است که پس از موفقیت آن در بازی‌های رایانه‌ای حال برای موبایل عرضه شده است. این بازی بخش‌های متنوع زیادی دارد و بار دیگر شاهد یک گرافیک پیکسلی ناب با گیم‌پلی اعتیادآور هستیم. بخش ارتقای بازی تنوع زیادی دارد و می‌توانید قدرت خود را در برابر نیروهایی که از جهنم برخاسته‌اند بیشتر کنید. شانس شما رفته رفته کمتر می‌شود و خواهید دید که دشمنان در پیش‌بینی حرکات شما موفق عمل می‌کنند.

بازی آیفون Black Paradox در مورد بیگانگانی است که گویا از جهنم برخاسته‌اند و می‌توانند با کمک گرفتن از سیاه‌چاله‌های فضایی در زمان سفر کنند. این قابلیت آن‌ها باعث ایجاد یک سازمان مخوف جنایی در فضا شده است و بی‌رحمانه به‌ دنبال شکار در چنین فضایی هستند. حال شما از وجود این سازمان باخبر شده‌اید و باید با استفاده از هواپیمای بدون سرنشین خود آن‌ها را شکست دهید. این سازمان دشمنان خود را به صورت گروهی به مصاف شما می‌فرستد. سرعت و تمرکز در مقابله با آن‌ها اهمیت بسیاری دارد و باید بتوانید در برابر هفت رهبر اصلی‌شان عملکرد خوبی داشته باشید. سامانه رشد در بازی اهمیت بسیاری دارد و باعث ایجاد قدرت‌های بیشتر در شما می‌شود. این قدرت‌ها جدای نیروهای تقویتی (Power-Up) هستند و متناسب با قدرت دشمنان، قدرت شما را وارد تعادل می‌کنند. الگوهای حمله دشمنان از هوش مصنوعی برخوردار هستند و شما نیز باید از روش‌های بهتر برای نابودی آن‌ها استفاده نمایید. بازی از یک حرکت پایه‌ای و بسیار قدرتمند استفاده می‌کند که تناقض سیاه (Black Paradox) نامیده می‌شود. این حرکت به‌ قدری مهم است که شخصیت‌ اصلی بعد از آن تعریف می‌شود و هواپیمای شما در هر نوعی که باشد می‌توانید با دوبار ضربه زدن روی صفحه نمایش چپ از آن‌ها استفاده کنید.

منوهای بازی Black Paradox در گرافیک پیکسلی بسیار زیبا دیده می‌شوند و مثل نسخه رایانه‌ای خودش می‌توانید سامانه رشد را کنترل و مدیریت کنید. هواپیمای بدون سرنشین شما در این بخش دیده می‌شود و تمامی قسمت‌هایش قابل ارتقا هستند. این سامانه با امتیازات شما ارتقا پیدا می‌کند و سامانه پرداخت درون برنامه‌ای تأثیر زیادی روی آن ندارد. بازی مذکور انبوهی از سلاح‌ها را در اختیار شما قرار داده است و سرعت بازی رفته رفته بیشتر می‌شود.

در نسخه جدید بازی Black Paradox می‌توانید از برخی از نیروهای تقویت به‌ عنوان کومبو استفاده و آن‌ها را با همدیگر ترکیب کنید. این روند انیمیشن‌های بازی را هم تحت تأثیر قرار می‌دهد و می‌توانید شاهد اکشن‌های خشونت‌آمیز و رنگی در صفحه بازی باشید. موسیقی متن، همراهی خوبی با روند اکشن بازی داشته و همراه با گرافیک پیکسلی شباهت زیادی به آثار قدیمی دارد. باس فایت‌های بازی جثه بسیار بزرگی دارند و تقریبا نصف صفحه را از آن خود می‌کنند. در این حالت شما کمتر می‌توانید مانور حرکتی داشته باشید و تنها باید از فرصت استفاده و نهایت ضربه‌های خود را وارد کنید. مراقب کومبو‌های باس‌ها باشید و با آمادگی کامل و در زمان مناسب جاخالی دهید. اگر در این کار ناموفق باشید، حجم زیادی از ضربان قلب هواپیمای شما خواهد رفت.

بازی Black Paradox در ابتدا با هنر گرافیکی پیکسلی خودش بسیار چشم‌نواز عمل می‌کند و سپس گیم‌پلی خوبش بازیکنان بیشتری را جذب می‌نماید. می‌توانید از کنترل‌های مختلف در بازی استفاده کنید و به‌ دلیل عرضه بازی در رایانه، شاهد ارتباط بهتر آن با حالت‌های کنترلی مختلف هستیم.

منبع زومجی
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=14167
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها