حضور اسپاش در نمایشگاه شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های حوزه فضایی

0 649

دفتر مطالعات فضایی اسپاش به عنوان نخستین پایگاه خبری تخصصی فضایی ایران در نمایشگاه شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های حوزه فضایی حضور خواهد یافت. این نمایشگاه به مناسبت هفته جهانی فضا و با شرکت بیش از ۲۰ شرکت و استارت‌آپ در حوزه‌های سنجش از راه دور، ارتباطات ماهواره‌ای، نشریات و …  به مدت سه روز، از ۱۶ تا ۱۸ مهر و از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۷ در دانشگاه صنعتی شریف برقرار می‌باشد.

اسپاش به صورت تخصصی در زمینه صنعت فضایی و نجوم در حوزه‌های مطالعات راهبردی، اطلاع‌رسانی و ترویج فعالیت می‌کند. این دفتر در راستای فعالیت‌های ترویجی  خود با نهادهای ملی بسیاری همکاری داشته است که حاصل آن تدوین گزارش‌های مطالعاتی متعدد در حوزه اقتصاد و صنعت فضایی و برگزاری تعداد انبوهی از رویدادهای ترویجی و تبلیغاتی، دوره‌های آشنایی با صنعت فضا و کسب و کارهای فضاپایه و برپایی غرفه‌های ترویجی- تفریحی در مکان‌های عمومی از جمله پارک‌ها و فرهنگسراها بوده است.

اسپاش با حضور در نمایشگاه شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های فضایی، فعالیت‌ها و توانمندی‌های خود را به نمایش می‌گذارد و فرصتی برای دیدار با علاقه‌مندان فراهم خواهد شد. همچنین دانشجویان علاقه‌مند به همکاری با دفتر مطالعات فضایی اسپاش می‌توانند با مراجعه به غرفه اسپاش برای شرکت در برنامه‌های این پایگاه اعلام آمادگی کنند.

نمایشگاه شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های حوزه فضایی با همکاری سازمان فضایی ایران و پژوهشگاه فضایی ایران و به همت انجمن علمی دانشکده مهندسی هوافضا دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود. مرتضی براری، رئیس سازمان فضایی، در در مورد این رویداد می‌گوید: «جوانان خلاق با ایده‌های خلاقانه در حال برنامه‌ریزی برای اجرای رویدادهای متنوع در هفته جهانی فضا هستند. برنامه‌ای متفاوت هم در دانشگاه شریف برگزار می‌شود که در کنار نمایشگاه استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های فعال حوزه فضایی، دو رویداد متفاوت در حوزه‌های توسعه فناوری و خدمات حوزه فضایی با هدف توسعه اکوسیستم استارت‌آپی میان دانشجویان، توسط دانشجویانی با انگیزه و پرشور در دانشگاه برگزار می‌گردد. مطمئنا با برنامه‌ای متفاوت روبرو هستیم.»

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق ایمیل زیر و یا از طریق کانال انجمن علمی دانشکده مهندسی هوافضا ارتباط برقرار نمایید.

ایمیل:  ssa@ae.sharif.ir

لینک کانال انجمن علمی هوافضا:  https://t.me/ssaAEsharif

همچنین جهت ثبت نام به لینک نام‌نویسی در ایوند مراجعه فرمایید.

با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=14106
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها