معرفی بازی موبایل Returner Zhero؛ جاسوسی از بیگانگان فضایی

0 862

شما در بازی Returner Zhero نقش یک دانشمند فداکار را برعهده دارید که پنج سال در یک سفینه فضایی گیر افتاده است و باید مأموریت‌های خودش را دنبال کند. بازی موبایل Returner Zhero توسط استودیو فنتستیک یس (Fantastic, yes) توسعه داده شده است و علاقه‌مندان می‌توانند آن را در سبک پازل تجربه نمایند.

این بازی اندروید، گرافیکی بسیار جذاب و دیدنی دارد و فضای سه‌‌بعدی آن، تجربه‌کنندگان این اثر را در فضای واقعی خودش غرق می‌کند. بازی یک داستان جذاب و فداکارانه دارد که می‌بایست آن را توسط یک دانشمند انجام دهید و مأموریت پنج‌ ساله خود را به پایان رسانید.

بازی آیفون Returner Zhero در رابطه با دانشمند دلسوزی است که به‌ مدت پنج سال در یک سفینه فضایی گرفتار شده است تا بتواند مأموریت خودش را به پایان برساند. این مأموریت در راستای کمک به اهداف بشریت است و بیگانگان فضایی دل خوشی از این دانشمند ندارند. او در واقع سعی در جاسوسی از بیگانگانی دارد که به کره زمین حمله کرده‌اند و تلاش می‌کند تا با ایثارگری نژاد بشر را نجات دهد.

داستان بازی پیچیده است و از طراحی بسیار قدرتمندی بهره می‌برد. یک فضای سه‌بعدی همراه با جلوه‌های ویژه باکیفیت در بازی می‌بینیم که طرفداران هر ژانری را به‌ خودش جذب می‌کند. بازی برای اکثر دستگاه‌های اندرویدی بهینه‌سازی شده است و گرافیک و کارایی بهتری روی آن‌ها شاهد هستیم. مهم‌ترین چالش‌های بازی را پازل‌هایی تشکیل می‌دهند که اسرار زیادی پشت آن‌ها نهفته است. باید این معماها را حل کنید تا از کار این فضایی‌ها سردرآورید و با استفاده از همان‌ها موفق به فرار شوید. این بخش با کیفیتی قابل مقایسه با آثار شاخص کنسولی طراحی شده است و گویی در یک فضای واقعی هستیم. هنگامی که سفینه فضایی را اکتشاف می‌کنید به صداهای درون خود گوش دهید و از آن برای حل پازل‌ها استفاده نمایید. نیازی نیست زیاد به پازل‌ها فکر کنید، تنها باید به صداهای درون و راهنمایی‌های بازی توجه کنید و طبق تجربیات قبلی خود پیش روید.

در طول بازی Returner Zhero، یک اکشن زنده و هیجان‌انگیز دارید که در رأس آن شخصیت شما و سرهنگ لینگ قرار گرفته‌اند. آن‌ها برای اکتشاف بیشتر سفینه با یکدیگر همکاری می‌کنند و شاهد ویدئوهای واقع‌گرایانه جذابی در بازی هستیم. این ویدئو‌ها روند بازی را نسبت به آثار مشابه به کلی تغییر می‌دهند و هرچه بیشتر آن را به آثار AAA کنسولی نزدیک می‌کند.

موسیقی متن بازی دنیای خاص آن را به‌ رخ می‌کشد و پیشنهاد می‌کنیم که حتما از هدفون مخصوص برای تجربه این بازی استفاده نمایید. این موسیقی متن در بطن مراحل دچار تغییر می‌شود و ترس و دلهره را به اکشن‌های ناب آن اضافه می‌کند. محیط‌های خارق‌العاده بازی را از دست ندهید و همیشه سعی کنید که اکتشاف محیط‌های این سفینه را در اولویت قرار دهید.

در ادامه می‌توانید تریلر این بازی را مشاهده کنید:

منبع زومجی
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=14014
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها