برگزاری رویداد تخصصی «صنایع خلاق و فرهنگی در حوزه پارک‌ها و گردشگاه­‌های موضوعی فضاپایه»

0 511

طبق اعلام دستیار رئیس سازمان فضایی ایران در توسعه زیر ساخت‌های ترویجی، همزمان با هفته جهانی فضا، رویداد تخصصی «صنایع خلاق و فرهنگی در حوزه پارک‌ها و گردشگاه­‌های موضوعی فضاپایه» با همکاری سازمان و پژوهشگاه فضایی ایران و همچنین دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

رویداد مذکور به منظور آشنایی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و شناسایی ایده‌ها، در تاریخ­ ۱۶ و ۱۷ مهر ماه برگزار می‌گردد. در نهایت ایده­‌های مکان محوری که در حوزه گردشگری نجومی و گردشگری فضاپایه برای مناطق مستعد مطرح می­‌شوند پس از داوری و کسب حداقل­‌های مورد نیاز به رویداد دو روزه وارد خواهند شد و مورد حمایت قرار می­‌گیرند.

همچنین مجسمه‌سازان، طراحان، معماران و هنرمندان نیز می‌توانند در طراحی المان­‌ها به طرح ایده‌های خود بپردازند و با طراحی المان­‌ها و فرم‌های ویژه در این رویداد مشارکت نمایند؛ ضمنا به ایده‌های برتر جوایز نفیس تعلق می­‌گیرد.

شایان ذکر است در رویداد مذکور با دعوت از سرمایه‌گذاران، مکانی جهت برگزاری جلسات B2B در نظر گرفته شده که بدین صورت ارتباط مستقیم بین صاحبان ایده و سرمایه‌گذاران برقرار می‌گردد؛ جلسات دو جانبه B2B به جلساتی اطلاق می‌شود که در آن فروش خدمات یا محصول یک شرکت به شرکتی دیگر صورت می‌پذیرد. در بخش جنبی نیز نمایشگاهی از شرکت‌های توانمند در این حوزه برگزار خواهد شد.  

منبع سازمان فضایی ایران
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=13949
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها