معرفی بازی موبایل Galaxy Attack: Alien Shooter؛ محافظت از زمین در برابر بیگانه‌ها

0 1,605

بازی موبایل گلکسی اتک (Galaxy Attack: Alien Shooter) یک بازی مبارزه‌ای است که شما باید در آن، از طریق مبارزه با بیگانه‌ها، از سیاره زمین محافظت کنید.

آخرین امید سیاره زمین در دستان شما قرار دارد؛ شما در این بازی می‌بایست کنترل سفینه فضایی را در دست بگیرید و از سیاره زمین در برابر بیگانه‌ها که به سمت خانه شما هجوم آوردند، محافظت کنید. هدف شما تا حد زیادی چالش‌برانگیز خواهد بود؛ زیرا شما باید در بازی گلکسی اتک جهان را از دست دشمنان شرور و فضایی نجات دهید. این بازی کاملا رایگان است و توسط استودیوی ابی‌گیمز پی‌تی‌ای (ABIGAMES PTE) ساخته شده است.

شما در بازی اندرویدی گلکسی اتک که سبکی فضایی دارد، با دشمنان قدرتمندی روبه‌رو می‌شوید که هر لحظه به تعداد و قدرت آن‌ها اضافه می‌شود. محیط‌های مختلف زیادی در این بازی وجود دارد که شما باید در تمام آن‌ها به مبارزه با دشمنان بپردازید و همه جا را پاکسازی نمایید. زمانی که کمی پیشرفت کنید و مراحل را جلو بروید، این اجازه را پیدا می‌کنید که سفینه‌های فضایی خود را ارتقاء داده و نیروهای خود را در بالاترین حد به سمت دشمنان رها کنید. شما در این بازی باید با استفاده از انگشت خود سفینه فضایی‌تان را جابه‌جا کنید تا در برابر موشک‌هایی که دشمنان پرتاب می‌کنند، در امان باشید.

یکی از نکات خوب بازی مذکور این است که اگر شما مسیر زیادی را در مرحله‌ای طی کنید و در نقطه‌ای حساس جان خود را از دست بدهید، می‌توانید با تماشای یک تبلیغ (در صورت داشتن اینترنت)، درست از همان نقطه بازی خود را ادامه دهید. آیتم‌های مختلف را طی بازی جمع‌آوری نمایید تا بتوانید سلاح‌ها و سفینه‌های فضایی خود را ارتقاء داده یا آن‌ها را به طور کل تغییر دهید. لازم به ذکر است که این بازی جذاب، به غیر از حالت تک نفره که شما با خود دستگاه بازی می‌کنید، یک حالت چند نفره هم دارد که می‌توانید با دیگر بازیکنان رقابت نمایید. این بازی چیزی در حدود ۱۴۰ مرحله دارد که هر کدام نسبت به دیگری در سطح دشواری متفاوتی قرار دارد.

لازم به ذکر است که این بازی به‌صورت عمودی در موبایل شما اجرا می‌شود. شما برای استفاده از این بازی به اینترنت نیاز ندارید اما اگر بخواهید به بخش رتبه‌بندی وارد شوید یا تبلیغات ببینید، باید به اینترنت متصل باشید. درست مانند خیلی از بازی‌های رایگان دیگر، بازی آیفون گلکسی اتک هم بخش پرداخت درون‌برنامه‌ای دارد و شما می‌توانید با پرداخت پول، از امتیازات و امکانات خاصی برخوردار شوید. این بازی موبایل در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم‌عامل iOS و اندروید قرار دارد. شما می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان این بازی را از اپ استور یا گوگل پلی خود دانلود کنید.

منبع زومجی
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=13910
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علیرضا
علیرضا
4 سال قبل

چگونه می توانم مشت از بازی دریافت کنم برا ارتقاء سفینه ها

mostafa
mostafa
4 سال قبل

اگه میشه نظر بدن مرحله 72 گیر ماندم چه جور تیرکنم