معرفی بازی موبایل استروکینگز (Astrokings)؛ نابودی بیگانگان و بازنویسی تاریخ

0 911

استروکینگز (Astrokings) یک بازی موبایل آنلاین استراتژیک با المان‌های شهرسازی است که در جریان آن بازیکنان باید امپراطوری خود را بسازند و به‌قوی‌ترین امپراطوری در کهکشان‌ها تبدیل شوند.

این بازی شهرسازی و استراتژیک اثری است که به‌واسطه یک داستان اولیه و حوادث مختلف، سعی دارد گیم‌پلی جذابی را ارائه دهد. بازی اندروید و آیفون استروکینگز، برخلاف سایر بازی‌های شهرسازی با المان‌های شهرسازی، نبرد در فضا و کهکشان‌های مختلفی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. از نظر داستانی، بازی آیفون و اندروید استروکینگز روایت‌گر سرزمین‌هایی است که امپراطوری خود را از دست داده‌اند و ازطرفی مورد تهاجم بیگانگان قرار گرفته‌اند. حال شما وظیفه دارید تا تاریخ را بازنویسی کنید و با خلق یک امپراطوری قوی و قدرتمند، بیگانگان و سایر گروه‌های متجاوز را از بین ببرید.

با شروع گیم‌پلی بازی موبایل استروکینگز یک بخش آموزشی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. بخش آموزشی این بازی را می‌توان یکی از کامل‌ترین بخش‌های آموزشی در میان بازی‌های موبایل دانست که تمامی بخش‌ها، به‌خوبی به بازیکن یاد داده می‌شود. ساختار بازی‌های استراتژی بر پایه المان‌های شهرسازی بدین گونه است که بازیکنان باید پایگاه‌های خود را ارتقا دهند، پایگاه‌های جدیدی را بسازند و درنهایت به سایر امپراطوری‌ها حمله کنند تا بتوانند قدرت بیشتری را کسب کنند. در بازی اندروید و آیفون استروکینگز مراحل بازی و مأموریت‌ها به‌نحوی طراحی شده‌اند که می‌توانید آن‌ها را به‌سادگی انجام بدهید. به‌عبارتی سیستم ردیابی خودکار مراحل، به شما می‌گوید که کدام بخش‌ها را ارتقا دهید یا چه پایگاهی را باید بسازید. یکی از موارد جالب بازی موبایل استروکینگز این است که دو بخش بسیار مهم برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. اولین بخش، واحد تحقیقات است که می‌توانید با تحقیق در مورد مسائل مختلف یا کسب اطلاعات در مورد دشمنان‌تان، خود را در بخش‌هایی مثل میزان کسب مواد اولیه بیشتر ارتقا دهند. همچنین مورد دومی که برای بازیکنان در نظر گرفته شده است، این است که می‌توانید سیاست اداره حکومت خودتان را انتخاب کنید. دو روش برای این بخش در نظر گرفته شده است. اولین روش این است که برپایه قدرت و جنگ حکومت خود را اداره کنید که یک سری مهارت‌ها و ویژگی‌های مخصوصی در دسترس‌تان قرار داده می‌شود. دومین مورد هم بر پایه صلح و به‌دست آوردن مهمات و اطلاعات است که در این روش یک حاکم مردمی خواهید بود.

مورد دیگری که بازی آیفون و اندروید استروکینگز را از سایر بازی‌های این سبک متمایز می‌کند، سیستم دیالوگ بازی و انتخاب‌هایی است که در طول مأموریت‌های مختلف در دسترس‌تان قرار داده می‌شود. بعضی از این انتخاب‌ها می‌توانند روند بازی را برای شما تغییر دهند. بُعد دیگر بازی موبایل استروکینگز نبردهای بازی است. نبردهای استروکینگز به دو صورت نبرد با هوش مصنوعی و نبرد با سایر بازیکن‌ها انجام می‌شود. نبردهای هوش مصنوعی، همان رویدادهای داستانی هستند که در جریان آن‌ها بیگانگان و گروه‌های متجاوز به سرزمین شما حمله می‌کنند. نبرد با سایر بازیکن‌ها هم شامل ورود به جهان کلی بازی و انتخاب امپراطوری مورد نظرتان است. سپس باید گزینه‌ی حمله را انتخاب کنید. مهم‌ترین موردی که در حملات شما تاثیر گذار است، قدرت ارتشی است که برای خود تهیه کرده‌اید. با ارتقای مناسب و به‌موقع پایگاه نظامی‌تان می‌توانید سفینه‌های جنگی قوی‌تری را بسازید. همچنین قبل از شروع هر نبرد، می‌توانید قدرت کلی دشمن خود را مشاهده کنید. ازاین‌رو سعی کنید وارد نبردهایی شوید که قدرت‌تان از آن‌ها بالاتر است. همچنین در سرزمین بازی محیط‌های دیگری را هم مشاهده می‌کنید که می‌توانید نیروهای خود را به این مناطق اعزام کنید و مواد اولیه مورد نیازتان را تهیه کنید.

اگر علاقه‌مند به بازی‌های استراتژی با المان‌های شهرسازی و نبردهای سرگرم کننده هستید، بازی موبایل استروکینگز می‌تواند گزینه مناسبی برای کاربران بازی‌های موبایل باشد. در پایان یادآوری می‌کنیم که مقالات بهترین بازی های اندروید به‌طور هفتگی و ماهانه منتشر می‌شوند که می‌توانید با مطالعه آن‌ها در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار بگیرید. همچنین در ادامه می‌توانید تریلر این بازی را مشاهده کنید:

 

منبع زومجی
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=13167
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها