همکاری شرکت‌های اماراتی و آمریکایی برای ارائه خدمات مخابراتی در برزیل

0 597

شرکت اماراتی مخابرات ماهواره‌ای الیاه (Yahsat) متعلق به شرکت سرمایه‌گذاری موبادالا (Mubadala Investment Company)، از شرکت های مهم و برجسته ماهواره‌ای جهانی٬ در تاریخ ۶ مه امسال اعلام کرد که با شرکت هیوز (Hughes Network Systems) از زیرمجموعه‌های شرکت بزرگ اکواستار (EchoStar Corporation)٬ برای ورود به یک سرمایه‌گذاری مشترک برای ارائه سرویس‌های پهنای باند ماهواره‌ای Ka-band در کشور برزیل به توافق رسیده است.

تجارب شرکت هیوز در ارائه خدمات و شبکه‌های ماهواره‌ای در برزیل در کنار موقعیت و توانایی‌های بالای شرکت الیاه٬ شرایط مناسبی را برای موفقیت در این توافق‌نامه تجاری جدید فراهم می‌آورد؛ توافق نامه‌ای که بر اساس آن بخش اعظم سود به شرکت هیوز خواهد رسید.

در نتیجه این توافق‌نامه و استفاده ظرفیت ۶۵ گیگابایتی پهنای باند ماهواره‌های پربازده Hughes 65 West ٬ Hughes 63 West و  Al-Yah 3 ٬ بیش از ۹۵ درصد جمعیت برزیل از سرویس‌های پهن‌باند بهره‌مند خواهند شد.

این قرارداد جدید شرایط بسیار خوبی فراهم می‌کند تا پاسخگویی به تقاضاهای رو به رشد بازار در کشور برزیل برای طیف گسترده‌ای از خدمات پهنای باند از جمله دسترسی به اینترنت برای کاربران٬ شبکه‌های سازمانی٬ ارتباطات موبایلی و امثال آن به نحو مطلوب‌تری نسبت به گذشته انجام گیرد.

منبع spacewatch
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=13130
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها