تلویزیون اینترنتی اسپاش آغاز به کار کرد

0 1,660

دیدن یک فیلم فضایی پر هیجان، یک مستند کوتاه از کارهای دیوانه‌وار دانشمندان برای اکتشاف سیارات و جهان‌های دیگر یا شاید هم آرامش تماشای کیهان پر عظمت. همه این دیدنی‌های جذاب را از این پس می‌توانید در تلویزیون اینترنتی اسپاش ببینید.

تلویزیون اینترنتی اسپاش، شبکه‌ای اختصاصی در وبسایت دنیای رسانه‌ای فام  است که برنامه‌های متنوعی اعم از فیلم‌های سینمایی یا مستند را با زمینه فضا و نجوم به صورت رایگان ارائه می‌کند.  هم‌اکنون در این شبکه بخش‌هایی از مستند انفجار با روایت مروج بزرگ فضانوردی، سیروس برزو و همچنین برنامه ضبط شده از دوره آشنایی با صنعت فضایی برگزار شده در دانشگاه خواجه نصیر و مستندهای کوتاه فضایی و تریلر فیلم‌های سینمایی آینده قابل تماشاست و در آینده نزدیک برنامه‌های جذاب دیگری به آن اضافه خواهد شد.

این شبکه را می‌توانید در اپلیکیشن  اندرویدی یا IOS فام نیز به صورت آنلاین در تلفن همراه خود تماشا کنید. تلویزیون اینترنتی اسپاش همچنین بستری برای پخش برنامه‌های ضبط شده یا پخش زنده رویدادها، نشست‌ها، همایش‌ها یا دوره‌های آموزشی برگزار شده توسط گروه‌های فعال در حوزه نجوم و فضا با نام خودشان است. ضمن آنکه این گروه‌ها می‌توانند با تولید یا دوبله برنامه‌‌های متنوع، گام‌های موثرتری را در راستای ترویج نجوم و فضا بردارند و مخاطبین را به خود جلب و از آن در صورت نیاز کسب درآمد کنند. 

تماشای برنامه‌های تلویزیون اینترنتی اسپاش و سایر برنامه‌های فام برای مصرف‌کنندگان اینترنت پارس‌آنلاین، شاتل، آسیاتک، داتک، پیشگامان رایگان و برای مشترکین همراه‌اول و رایتل نیم‌بها است و تنها نیاز است که در وبسایت فام به صورت رایگان ثبت نام کنید.

علاوه بر تلویزیون اینترنتی اسپاش، بخش ویدئوهای درخواستی (VOD) اسپاش نیز راه‌اندازی شده است که به واسطه آن کاربران می‌توانند به صورت مجزا برنامه‌های مورد علاقه خود را تماشا کنند. بدین جهت مستند حیرت‌انگیز «کیهان، اودیسه فضا زمان»به عنوان اولین ویدیوی فضایی که به صورت اختصاصی دوبله شده است تقدیم علاقمندان می‌شود.

مستند «کیهان، اودیسه فضا زمان» یک مستند سریالی محصول سال ۲۰۱۴ آمریکا می باشد که ادامه ای بر سری قبلی آن که در سال ۱۹۸۰ به نام Cosmos: A Personal Voyage که توسط Carl Sagann تولید شده بود و انقلابی در مستند سازی کیهان بوجود آورد می‌باشد. قسمت جدید این مجموعه با حفظ رویکرد اصلی این مستند مباحثی که در قسمت گذشته باقی مانده است را بررسی می کند و به کاوش مباحث جدید می پردازد . سری جدید این مستند توسط Neil deGrasse Tyson که از متخصصین علم نجوم و اختر شناسی است تهیه شده است. ایده اصلی آن توسط یک دانشجوی جوان به نام Sagan گرفته شده است. برای این مستند سرمایه گذاری عظیمی توسط MacFarlane صورت گرفته است تا این صحنه های زیبا و دیدنی خلق شوند . در این مجموعه جدید بیشتر داستان های مربوط به سری گذشته روایت می شود اما با پیشرفت تکنولوژی و اسفاده از تصاویر کامپیوتری تیم تهیه کننده توانسته است که تصاویر زیبا و دیدنی ای خلق شود.

 

با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=12567
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ایرج ابراهیمی
ایرج ابراهیمی
5 سال قبل

سلام ، تاسیس تلوزیون اینترنتی اسپاش را تبریک عرض میکنم.
برایتان آذزوی موفقیت دارم.