معرفی بازی موبایل Space Justice: Galaxy Shooter

0 677

بازی موبایل Space Justice: Galaxy Shooter یک بازی آرکید Shoot ’em Up است که به‌واسطه‌ گیم‌پلی هیجان‌انگیزش می‌تواند کاربران را ساعت‌ها سرگرم نگه دارد.

بازی اندروید و آیفون Space Justice: Galaxy Shooter، ساخته استودیو My.com B.V، یک بازی Shoot ’em Up هواپیمایی است که بازیکنان هدایت یک سفینه فضایی جنگنده را در دست می‌گیرند و باید دشمنان خود را از بین ببرند. داستان بازی موبایل Space Justice: Galaxy Shooter روایتگر کهکشانی است که توسط یک نیروی شیطانی در حال نابودی است و حال بازیکنان در نقش سربازان گروهی ویژه باید این نیروی اهریمنی را از میان بردارند.
با شروع بازی موبایل Space Justice: Galaxy Shooter یک میان‌پرده برای بازیکنان نمایش داده می‌شود. در جریان این میان‌پرده داستان بازی و وقایع ابتدایی بازگو می‌شود و سپس وارد اولین مرحله می‌شوید.

این بازی هیچ نکته‌ای برای آموزش دادن ندارد و از همان ابتدا حس و حال آشنایی به شما دست می‌دهد. اگر از هواداران این دسته از بازی‌ها باشید، حتماً نام بازی Skyforce را شنیده‌اید یا آن را تجربه کرده‌اید. بازی موبایل Space Justice: Galaxy Shooter هم ازنظر طراحی و هم گیم‌پلی شباهت بسیار زیادی به Space Justice: Galaxy Shooter دارد، اما استودیو سازنده از مواردی استفاده کرده است که باعث جذابیت بازی شده‌اند.

اولین مورد، نبرد در فضا است. منفجر کردن سفینه‌های فضایی و باس‌های نفس‌گیر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد Space Justice: Galaxy Shooter هستند. البته مراحل ابتدایی آن‌چنان شمارا به‌چالش نمی‌کشد، اما رفته‌رفته درجه سختی مراحل بازی افزایش پیدا می‌کنند و بازیکنان بیش‌ازپیش به چالش کشیده می‌شوند. روند بازی کردن بدین شکل است که بازیکنان هدایت سفینه‌ای را به‌دست خواهند گرفت که به‌صورت خودکار در حال شلیک است و شما باید با هدایت آن به جهت های مختلف، دشمنان بازی را از میان بردارید و از حملاتشان جاخالی دهید. حال در این میان دو Turret در سمت راست و چپ سفینه‌ی شما قرار دارند که در مراحل آینده شما را یاری خواهند داد.

اصلی‌ترین موردی که Space Justice: Galaxy Shooter را از بازی‌های هم سبک جدا می‌کند، نوار سلامت شما است. در بازی‌های مشابه، سفینه بازیکنان با دریافت یک ضربه از بین خواهد رفت یا سیستم نوار سلامت به‌صورت قلب است و دو یا سه جان بیشتر ندارید. این در حالی است که در بازی اندروید و آیفون Space Justice: Galaxy Shooter بازیکنان دارای یک نوار سلامت هستند که با برداشتن آیتم‌های مخصوص پر می‌شود یا فرصت بیشتری برای زنده‌ماندن در میدان نبرد را دارید. همچنین یک مهارت ویژه برای شما در نظر گرفته‌شده است که در مواقع حساس می‌توانید از آن استفاده کنید. در این میان اشاره‌کنم که مهارت ویژه‌تان دارای زمان بازیابی طولانی است و باید در استفاده از آن دقت داشته باشید. جدا از موارد ذکرشده یک بخش شخصی‌سازی هم برای بازیکنان در نظر گرفته‌شده است که در این بخش می‌توانید Turret ها یا هواپیمای خود را ارتقا دهید. در کنار این مورد هم پرداخت‌های درون برنامه‌ای قرار دارند. همچنین سایر هواپیماها که درواقع کاراکترهای مختلف بازی هستند هم از طریق پرداخت‌های درون برنامه‌ای قابل خریداری هستند که هرکدام مهارت ویژه مخصوص به خودشان را دارند. در انتها بازی موبایل Space Justice: Galaxy Shooter می‌تواند تجربه‌ای هیجان‌انگیز و دل‌چسبی را ارائه دهد.

منبع زومجی
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=12265
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها