تبلیغات، راه جدید درآمدزایی ویرجین گلکتیک

0 366
به نظر می‌رسد شرکت ویرجین گلکتیک (Virgin Galactic) یک راه جدید درآمدزایی از فضا پیدا کرده و آن هم انجام تبلیغات در جریان پروازهای توریسم فضایی می‌باشد.
برند پوشاک ورزشی آمریکایی آندر آرمور (Under Armor) برای پروازهای شرکت فضایی ویرجین گلکتیک  لباس و کفش خواهد ساخت.
شرکت فضایی خصوصی ویرجین گلکتیک می‌خواهد وقتی گردشگری فضایی را راه‌اندازی می‌کند و مردم را به فضا می‌فرستد آن‌ها را خوش‌تیپ راهی فضا کند.
این شرکت هوافضایی خصوصی در همین راستا امروز اعلام کرد برند آمریکایی آندر آرمور طراحی و تولید لباس و کفش فضایی را که توسط مسافران و خلبانان طی سفرهای تجاری به فضا به کار می‌رود، برعهده‌گرفته است.
این شرکت همچنین برنامه‌های تمرین فیزیکی مخصوصی را برای فضانوردان و به‌منظور را آماده شدن برای پروازها طراحی می‌کند.
تاکنون جزئیات کمی در مورد این لباس فضایی منتشرشده است. طبق گفته‌های این دو شرکت، لباس‌های طراحی‌شده با استفاده از ترکیب ایمنی، کاربردپذیری، راحتی و سبکی موجب عملکرد پیشرفته کاربران می‌شود.
آندر آرمور علاوه برساخت تجهیزات برای اکتشافات فضایی، برای افراد این شرکت که بر روی زمین کار می‌کنند نیز لباس طراحی می‌کند و مهندسان، مربیان فضانوردان و مأموران کنترل مأموریت شرکت ویرجین گلکتیک که در نیومکزیکو کار می‌کنند از این البسه بهره‌مند خواهند شد.
ویرجین گلکتیک قصد دارد طیف وسیعی از طرح‌های طراحی‌شده توسط آندر آرمور را در سال۲۰۱۹ به نمایش بگذارد.
این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای شروع پرواز تجاری خود قبل از پایان سال۲۰۱۹ است، هرچند که تاریخ‌های تعیین‌شده درگذشته چند بار به تعویق افتاده است.
ویرجین گلکتیک برای اولین بار در ماه گذشته با فضاپیمای اسپیس شیپ۲ (SpaceShipTwo) به فضا رسید.
منبع خبرگزاری ایسنا
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=12207
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها