بازی Star Citizen به مدت یک هفته رایگان شد

0 609

بازی Star Citizen به‌واسطه‌ رویداد Free Fly به مدت یک هفته رایگان شده و می‌توانید در هر روز با یک‌سری از کشتی‌های فضایی این بازی به‌صورت رایگان بازی کنید.
بازی Star Citizen به‌عنوان یکی از بازی‌های انحصاری کامپیوتر، تاکنون توانسته طرفداران بسیاری به سمت خود جلب کند. اگر شما نیز می‌خواهید بدانید که چرا این ساخته‌ی شرکت Cloud Imperium Games توانسته در بین طرفداران محبوب باشد، می‌توانید از فرصت یک‌هفته‌ای که این شرکت برای اجرای رایگان این بازی برای شما تدارک دیده استفاده کنید. طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو کلاود ایمپریوم اعلام کرده که همه‌ی افراد می‌‌توانند به‌واسطه‌ی رویداد Free Flight، وارد دنیای بزرگ این بازی بر روی نسخه‌ی آلفای آن شوند که در حال حاضر در جریان است.
در این بازه که از تاریخ ۲۳ تا ۳۰ ماه نوامبر (۲ تا ۹ آذرماه) برقرار است، شما می‌توانید با ورود به وب‌سایت بازی و ساخت یک حساب کاربری و سپس دانلود کلاینت بازی، آن را نصب‌کرده و وارد آن شوید تا ببینید شمارا به کجا نقطه‌ی فضای بی‌پایان خواهد برد. البته برنامه‌ی خاصی نیز برای استفاده و پرواز با کشتی‌های فضایی این بازی تدارک دیده‌شده است. به‌طوری‌که تمامی کاربران، در طول این مدت می‌توانند با کشتی Cutlass Black به‌صورت رایگان بازی کنند؛ علاوه بر این کشتی، در هرروز تمامی کشتی‌های تولیدشده توسط هر یک از سازندگان موجود در بازی، برای کاربران بازخواهند شد که فقط می‌توانند در آن روز با کشتی‌های ساخته‌شده توسط آن شرکت بازی کنند. اسامی و تاریخ باز شدن کشتی‌های هر شرکت را در زیر مشاهده می‌کنید:
۲۳ نوامبر (۲ آذر): کشتی‌های شرکت Anvil Aerospace
۲۴ نوامبر (۳ آذر): کشتی‌های شرکت Roberts Space Industries
۲۵ نوامبر (۴ آذر): کشتی‌های شرکت Origin Jumpworks
۲۶ نوامبر (۵ آذر): کشتی‌های شرکت Aegis Dynamics
۲۷ نوامبر (۶ آذر): کشتی‌های شرکت Drake Interplanetary
۲۸ نوامبر (۷ آذر): کشتی‌های شرکت Exotics and Alien Imports
۲۹ نوامبر (۸ آذر): کشتی‌های شرکت MISC
۳۰ نوامبر (۹ آذر): کشتی‌های شرکت Kruger/Argo/Tumbril/Consolidated Outland/Crusader
علاوه بر این کشتی‌های شما می‌توانید اولین سیاره‌ی بازی را که به‌صورت کامل قابل جستجو است، در آن مشاهده کنید و وارد آن شوید. نام این سیاره Hurston است.

منبع زومجی
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=11711
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها